Inlägg från: Anonym (Förra livet...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förra livet...)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till M: Tycker du att det är jag som ska ha ansvaret att ta upp kontakten efter att du strulade med min pojkvän som jag varit tillsammans med i 8 år? Hur kul tror du det kändes att en gammal kompis som man delar nästan hela sin umgängeskrets, och stora delar av sin vardag med, går bakom ryggen på en?

Du var extra gullig mot mig (trodde jag) men egentligen var du skenhelig och snackade skit den sista tiden. Du gjort mig sårbar och såg till att jag var för knäckt för att själv orka prata med "våra" vänner. Jag hade ju inte tid heller att ta hand om mig själv, jobbsituationen krävde att jag bara åt och sov när jag var hemma. Jag har ju flyttat nu, kändes inte riktigt lajbans att bo kvar eftersom du hade flyttat in i samma trapphus som jag.... vännerna kan du "få", alla utom en iaf, henne hoppas jag på att få fortsätta att låna.

Jag mår fortfarande dåligt för det här och har svårt att förstå att någon man känt så länge kan vara SÅ självcentrerad och bara bry sig om sitt eget skinn. Det har gått snart två år och vi sammanstöter ibland men du har fortfarande inte erkänt vad du gjort eller sagt förlåt.

Jag hoppas trots allt att du har det bra, du har ju snart två barn, men jag kan ofta önska att vi inte bodde i samma stad, hatar att stöta ihop med dig =( Det stjäl energi att bli påmind om dig och att behöva låtsas att jag inte bryr mig.

//S

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!