Inlägg från: Anonym (Din om du vill) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Din om du vill)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till min gräl-kompis: 

{#emotions_dlg.flower}     Hjärta    {#emotions_dlg.flower}    Hjärta    {#emotions_dlg.flower}     Hjärta    {#emotions_dlg.flower}     Hjärta    {#emotions_dlg.flower}    Hjärta    {#emotions_dlg.flower}     Hjärta    {#emotions_dlg.flower}    Hjärta    {#emotions_dlg.flower}    Hjärta    {#emotions_dlg.flower}     Hjärta    {#emotions_dlg.flower}

Hej Xxxxxx!

Vill gärna lära känna dig. Jag önskar att jag kunde be förlåt för alla sätt jag sårat dig, men vet inte hur. Får jag bjuda dig på mat alla kvällar nästa vecka? Vill verkligen lära känna dig bättre! 

Önskar att jag vågade lita på dig, men det är svårt när du misstror mig om allt. Snälla låt mig visa att jag inte är så hemsk som du tror! Så lovar jag dig att förvåna dig flera gånger om. Du vet, jag tål att höra mer än vad du tror!

Ja! Okej jag är kär i dig! Men gör det mig verkligen till en dålig människa?

Jag har aldrig träffat någon som du! Du spelar på mina innersta strängar. Jag sjunger din melodi när du lindar strängarna kring dina fingrar, rör du mig dras hjärtat ut. Blodrött och öppet, ligger mitt hjärta i dina händer. 

Ta det försiktigt du kan krossa mig!

Kramar din Xxxx

{#emotions_dlg.flower}     Hjärta    {#emotions_dlg.flower}    Hjärta    {#emotions_dlg.flower}     Hjärta    {#emotions_dlg.flower}     Hjärta    {#emotions_dlg.flower}    Hjärta    {#emotions_dlg.flower}     Hjärta    {#emotions_dlg.flower}    Hjärta    {#emotions_dlg.flower}    Hjärta    {#emotions_dlg.flower}     Hjärta    {#emotions_dlg.flower}

Anonym (nyfiken) skrev 2011-10-24 14:36:40 följande:
    Jag skulle vilja kontakta min första stora kärlek, vi var tillsammans i 1½ år i gymnasiet, och har inte sett eller hört av varandra sen studenten. (då var det alltså slut mellan oss, när vi tog studenten) Det är 16 år sen!

Jag har tänkt på honom en hel del under de här 16 åren, vi hade en sån himlastormande, passionerad (och konfliktfylld!) kärlek. Jag har försökt googla honom, men han har ett vanligt namn, och det kommer upp massor med träffar. Däremot har jag hans pappas nr, han bor kvar på samma adress.. Så jag har ju alltid den vägen att gå OM jag nu skulle våga! Men jag vet inte ens vad jag vill säga? Skulle jag nu ha killens mobilnr skulle det bli något i stil med:

"Hej! Det är (mitt namn). Det var länge sen! Jag har tänkt på dig, och undrar vad du gör nu? Vi gick skilda vägar och har inte mötts någon gång under dessa 16 år! Jag är bara nyfiken! Det skulle vara kul om du hörde av dig" 
    Varför inte göra ett försök? Kan du hans födelsedag? så har jag ett tips! Gå in på birthday.se och sök på honom där. Du kan även se om han bor ihop med någon där.... Tänk på att han kanske inte är som du minns honom om du kontaktar honom igen. Lätt att bli förälskad i bilden man minns, när man inte längre känner personen i fråga.

Har du tips om min lilla angelägenhet... så får du gärna säga till... Vågar inte riktigt skicka honom brevet, han kan redan leka med mina känslor alldeles för lätt! 
    Anonym skrev 2011-11-03 17:57:51 följande:
    Till en person:

Du är så långt bort, och jag kan inte förstå att vi lever i samma värld. Din värld känns så avlägsen, men underbar. Min känns så tråkig.. Utan dig brevid mig vet jag inte vad jag ska göra.. Jag blir snart galen! Jag önskar att du kunde se mig, och jag hatar att du aldrig kommer få veta hur mycket jag älskar dig! Men jag vill att du ska se.. Du är helt underbar! Ditt utseende, ditt hår, din kropp, din personlighet.. jag svimmar ärligt talat.. Det enda jag ber om är att du ska se mig, se mina meddelanden.. Önskar att du kunde förstå att jag inte kan stanna här länge till, men att jag ändå aldrig kommer kunna komma till dig.. Det gör mig galen! Jag hoppas i framtiden att du en gång kan se mig, titta mig i ögonen och säga: Jag älskar dig, precis som jag skulle göra om jag fick syn på dig..

Jag älskar dig för den du är och kommer alltid att göra det. Jag kommer aldrig ge upp hoppet, ALDRIG. Men det är svårt...
    Å vad vackert! Vad rörd jag skulle bli om det var till mig. 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!