Inlägg från: Anonym (here we go...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (here we go...)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

till sambons bror:

Men huuur kan du ens tänka tanken på att ta tillbaka henne när hon varit otrogen mot dig, ignorera dina barn som för övrigt känner sig totalt överkörda av henne?
    Varför låtsas du med henne? När du väl är här själv nån ggn, vilket typ ALDRIG händer längre, så vill du inte, du har inga känslor för henne men tycker synd om henne som älskar dig!! Det funkar INTE så!

Jag gillar henne inte, din bror gillar henne inte o din mamma hatar henne!  Du vet detta men ändå...
    Många andra finns, många andra som du kommer bli mycket lyckligare med!  Våga chansa!!

Till mamma:
    Hatar dig för alla år som gick då vi bad dig sluta röka! Hatar dig för alla gånger du bad oss sköta vårt eget, inget kunde hända dig. Hatar dig för att du inte ens slutade när du fick din lungcancer, den kunde ha stoppats! Du vet det! Hatar dig för att du ända in i döden tjatade om dina förbannade cigaretter!
    Hatar dig för att du lämnade oss! Vi behöver dig!!!

till pappa:

Hej, jag är din enda dotter, kom o hälsa på nån ggn vet ja!   Jag bor i samma hus som alltid, samma adress som alltid, väntar ännu ett barnbarn till dig men du kanske missat att du har barnbarn eftersom du aldrig är här, aldrig ringer eller helt enkelt bara finns där! Men det kanske är svårt, du bor ju nån km härifrån liksom.

Varför är det alltid jag som tar kontakt? alltid jag som bjuder på kalas, alltid jag som kommer till er?    

Till mormor:

Jag är ledsen att jag påminner dig för mycket om mamma, din dotter. Så pass mycket att du hatar mig för att jag finns och inte hon..            

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!