Inlägg från: Anonym (love) |Visa alla inlägg
  • Anonym (love)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

hej min hemliga prinsen...
    jag vill  äLska med dig , ha dig i min kropp, helt och mycket,
    jag vill så gärna sluta vara så ordentlig, vill inte ha skuldkänslor, vill bara ha sex MED DIG MÅNGA GÅNGER och sen leva mitt fina svenssons liv med man och barn...
    p.s. din loveslav

• Anonym (love)

kära mannen jag vill ju så gärna ha massa sex med massa andra, jag älskar ju nya människor varje dag...
    är så kåt hela tiden, vill ha fyrkant, trekant, allt... men du är så blyg... fy.. vill inte vara otrogen och du vill inte hänga med, nån lider här... 

• Anonym (love)

Jag vet inte vad du ville bevisa för dig själv, mig eller henne då du behandlade mig så illa den kvällen. Jaggav dig allt och öppnade min själ men du behandlade mig som värsta hora. Jag blev besviken och avslutade vår relation men var aldrig oförskämd mot dig som jag vill gärna ändra på nu din jävla impotenta skit! Du kommer aldrig att kyssa en finare mun eller få knulla rn finare fitta än vad min är. Jag kommer att vara sårad för livet och undrar vad fick du av det hela? Hur sover du om nätterna då du vet att en kvinna blev så sårad, väntar på en förlåt hoppas på det men du lägger inte ens en tanke på det. Synd att vissa personer som har min respekt var vitnen till det.

• Anonym (love)

Jag känner en kille här som jag gillar men han är för snygg för mig, knappast att jag har någon chans. Jag skrev ett meddelande till honom flera gånger utan att skicka, sen skickade till slut. Han sa att han har någon, jag tror att han ljuger, det är ett snällt sätt att säga att han inte gillar mig.Gråter

• Anonym (love)
    kvinna 34 skrev 2013-03-13 09:29:22 följande:
    TilL båda två och till dig helt ärligt så hoppas jag ni dödar mig på riktigt för jag vill inte lida mer än vad redan fått göra då väljer jag döden så istället för att plåga så döda mig .
    Det här låter inte bra, du ska kanske försöka söka vägen ut, annan än döden?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!