Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Mitt ex:
Jag sag nyss dina brollopsbilder pa Fb, jag har sett dem om och om igen. Det gor sa ont att se dig med henne, det borde vara du och jag. Det ar min plats hon har tagit, det ar min hand du skulle hallt nar du gatt mot altaret. Och for varje bild jag ser kanner jag hur du tanker "jag onskar att det var dig jag gifte mig med". Jag vet att du alskar mig, jag bara vet det.
Det har gatt 5 ar och jag har aldrig slutat tanka pa dig, varje dag tanker jag pa dig och nar jag drommer om dig vill jag aldrig vakna upp ur denna drom. Det ar det enda stallet vi kan vara tillsammans pa. Jag alskar att dromma om dig men efterat blir jag bara besviken.
Jag har fatt smaka pa det bittra applet, nu vet jag hur du kande dig nar jag gifte mig med min man for 3 ar sedan. Nu vet jag hur daligt du madde nar du sag bilder pa oss, alldeles overlyckliga. Visst var jag overlycklig, men innerst inne tankte jag pa dig...precis som du nog ocksa gjorde nar du gifte dig med henne.
Jag alskar min man, forsta mig inte fel. Vi har en underbar son och vart liv ar perfekt. Jag bara saknar dig och undrar vad som skulle hant om jag stannat med dig. Om jag bara skitit i vad mina foraldrar tyckte om dig da, om jag bara statt for mina kanslor och visat hela varlden hur mycket jag alskar dig. Forlat, jag svek dig och jag var sa feg men jag var ju sa ung da ocksa.
M, innerst inne ar du min och jag ar din, sa ar det bara. Det kvittar vem vi ar gifta med, det kvittar hur manga barn vi har, du ar anda min storsta hemlighet...du ar min man, min man i mina drommar :)
Maste fraga...har du fortfarande mitt harspanne i din planbok? Du hade det i flera ar och lovade att aldrig slanga det men nu nar du ar gift med henne sa kanske du redan slangt den?