Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till min föredetta kollega..... Jag önskar att skulle våga ringa o säga det här, men iom att jag inte är elak av naturen så gör som en riktig svensk o knyter näven i fickan.....
*Harklar mig* Din jävla subba! Du är faaan i mig den absolut falskaste människa jag någonsin stött på, du fick mig att tro att vi hade en schysst vänskap och att jag kunde lita på dig, men det var universums jävla lögn! Det skönaste känslan jag varit med om var när jag klev upp på chefens kontor o sa upp mig! Det var en vinst att få höra att jag skulle bli saknad och att han verkligen inte ville att jag skulle sluta, jag fick t.o.m. erbjudande om högre lön och andra uppgifter....Men det klarade jag inte av att ta pga av dig ditt jävla monster!!!!! Jag ställde faaan alltid upp för dig och jag tog t.o.m. skulden för dina jävla misstag! Det var en fröjd att få gå ut från det där jävla kontoret och se hur du blev kvar med skitdålig lön och inga ambitioner att försöka göra nåt åt det! Hahahaha....jag kan inte göra annat än att skratta åt dig din misslyckade jävel......
AAAAHHHHHHHHHHHHH!!! Fan det där var de skönaste idag!!