Varför ska ditt barn gå på fritids på höstlovet?
Varför har du plockat bort din bild?
Eller förresten...den riktiga sudd har nog kanske ett litet S i början...*tänker efter*
Varför har du plockat bort din bild?
Eller förresten...den riktiga sudd har nog kanske ett litet S i början...*tänker efter*
Eftersom jag prioriterar jobb före barn så röstar jag inte men okej, jag vill rösta på alt två trots att det inte är så. Jag har massor av dagar sparat. Sanningen är att jag bara inte vill slösa på semesterdagrna. Mina barn hämtas sist av alla och det är jag superduperstolt över för vi åker ju på våra två årliga utomlandssemestrar och umgås ganska mycket över julen och sådär.
Tid är pengar och ju mer jag jobbar desto bättre liv får vi faktiskt.På riktigt. Barnen har ju andra att umgås med och älskar ju dagis och fritids och alla sina kompisar där så jag ser det som att jag gör dem en björntjänst om jag eller pappan skulle gå ner i tid. vi jobbar ju mycket för barnens skull liksom. Barnbidraget är förresten inget jag ens vet att jag får för jag har inget behov av det, det får gå in på huskontot ifall tvättmaskinen skulle krascha liksom.
Skulle jag få cancer imorgon så skulle jag helt klart känna att jag prioriterat rätt i livet för alla mina pengar berikar verkligen mitt liv så nu klickar vi in på nästa ämne...