• Pionen

Växjötjejer med PCO

Här är en till från Växjö med Pcos. Fick veta i somras att jag nog hade det och idag fastställdes det att jag har det.
    Går till lasarettet trivs bra där, var på Linnéamottagningen innan men det blev bara massa missförstånd hela tiden.
    Vi står nu i kö för utredning och till dess måste jag ha gått ner 15 kg. Pust!

• Pionen

Oj, här händer inte mycket i denna tråden... Ja, det där med vikten är jobbigt, jag har även hyoptyreos som gör det svårt för mig att gå ner i vikt. Hade varit kul om man kunde få ihop en liten träff med oss här, eller vad säger ni?

• Pionen

Hur gamla är ni? Jag blir 32 i sommar och har försökt få barn sedan 2007.

• Pionen

Fick ett brev idag där det stod att vi plockats ur kön för utredning eftersom mitt BMI är för högt.
    Jag blir så ledsen... =(  Varför satte de oss i kön från början då när de visste vad jag väger!?! Har stått i kö i fyra månader, de kunde väl sagt något lite tidigare...
    Känner att jag tappar hoppet om ett barn.

Honeybaby, ja då har ni försökt ett bra tag ni med. Jobbigt och ledsamt är det.
    Har du facebook?

• Pionen

Jag har verkligen inte hängt med här... Har du fått barn Jempan? GRATTIS i så fall!!!

Hos oss händer absolut ingenting, inga barn i sikte... Snart 7 års försök gör att känslorna är blandade, hoppfullhet ibland, hopplöshet ibland, apati inför det ibland, sorg ibland, men hoppet finns ändå kvar.

Svar på tråden Växjötjejer med PCO