• camilla88

Mammaledig runt Söderhamn?

okej, jo säkert, vill ha en ganska nära där man bor =)

• camilla88

okej, jo de måstes göra om man är orolig, Okej är farsdag på söndag så dags baka då =)

jag ska bara ta det lugnt, idag var ja på mammagrupp och var med barnen, sen får man se om flytten går framåt i veckan för oss, annars bliir det bara ta det lugnt

• camilla88

JO presic, jo man vill ge ngt speceillet då =)  inte ja heller, men blir tårta iaf på söndag =)

Jag vi håller på så fort som möjligt att komma iväg, blir kanske till helgen att vi kommer iväg med flytten

• camilla88

Jo de ska bli jätte kul och mysigt =)  nä tyvärr så gick en ledning på huset så att dem håller på i köket i hela helgen =( ska vara klar till måndag =)

• camilla88

jo, det var grannen som skulle gräva in bredband så att grävde sönder en ledning så att våran hus och plus 2 hus till spruta vatten i hela köket, de var ett företag som gjorde bredbandet ocg grävde inte grannen och sen vet ja inte om det blev nån vattenskada än, det får vi höra idag, dem gjorde det så snabbt så vi kanske slipper vattenskada hoppas jag på,

• camilla88

fredag och lördag får vi hjälp med flytten till huset =) vi har hyrt en städfirma

• camilla88

jo så skönt att slippa =) eller mena flyttfilma som hjälper ta in grejorna och flytta in till huset sen får vi hyra en städfirma som kan städa lägenheten så vi slipper de med hehe =)

Svar på tråden Mammaledig runt Söderhamn?