Mammaledig runt Söderhamn?
hejsan
Jag har en tjej på 6 månad, Jag flyttar till söderhamn om några veckor och ja känner inte många mammor/vänner därifrån skulle vara kul få träffas eller umgås ta en fika eller nåt =)
/camilla
hejsan
Jag har en tjej på 6 månad, Jag flyttar till söderhamn om några veckor och ja känner inte många mammor/vänner därifrån skulle vara kul få träffas eller umgås ta en fika eller nåt =)
/camilla
Ja de säger jag med .
jepp det får vi göra =)
Nu är det inte så länge kvar tills man flyttar till söderhamn =)
vart i söderhamn bor ni?
Vi flyttar oxå dit men stället heter klapparvik i en enplansvilla,
det är att mannen har fått ett nytt jobb inne i söderhamn och han gillar inte pendla så mkt
vi bor i Iggesund i 3:a,
jag va ska man säga, jag är en tjej på 23 år och min sambo blev nyss 26 år, och vi har varit ihop i snart 2 år, och bebis planering blev tididgt för hos i förhållande med allt har gått jätte bra för oss
vi är trevlig och social, och gillar röra på oss, och vara med andra som har barn,
jag är född och uppvuxen i norrland vid Ånge kommuun och sambon är uppvuxen i hudiksvall, vi flytta till hudiksvall innan dotter föddes och vi bodde först i en 2:a i hudiksvall men sen blev dotter så rörlig så mkt, så för 2 månader flytta vi till iggesund till 3:a och nu flyttar vi igen efter bara 2 månader när sambon har fått nytt jobb i söderhamn och nu flyttar vi snart till huset i söderhamn =)
sambon är ingen drick person men jag kan säkert göra ett undantag att gå ut nån gång hehe=) inte rökade eller snusar
sj då? =)
Ånge ligger mellan sundsvall och östersund =)
okej, har ingen anning vart det ligger, har lite dåligt kartsinne
okej låter intressant =) Va heter era dotter?
kan inte komma mot ngt mera, så dåligt komma på ngt att fråga saker
Okej, just ja, komma ihåg nu, Min mamma bor i Östavall =)
söt namn =)
jo de kan man säga :)
han jobbar på scanica lastvagnar på verkstad
inte jag, men sambon känner alla som han jobbar med sen tidigare =)
okej :) va bra