• pingla1991

ang CB ägglossning vs testlagret

Hej!
    Har oregelbunden mens, vet inte när jag har ÄL. har denna månad testat med äl tester varje dag, är väl typ på så där dag 22 eller något. Har sett en tydlig stegring på de billiga testerna, och de har nästan varit positivt i några dagar. Igår, så var teststräcket starkare än kontrollsträcket (!) Likaså idag, men ingen glad gubbe på clearblue! Någon som varit med om liknande? 

• Svar på tråden ang CB ägglossning vs testlagret
  • Zinfandel

Det händer mig också ofta men jag ha inget bra svar, låghormonare antar jag. Jag gör IVF så jag vet att jag har ÄL annars är det värt att testa!

• isis bianco

Har bara provat CB Äl-tester en månad, fick aldrig utslag med dem... Testlagret får jag tydlig stegring på men sällan helt positivt. Har normal ägglossning enligt gyn som tagit både VUL och blodprover.
    Känns som att CB är välldigt okänsliga.

bloggar om vår resa till att få bli föräldrar --> lyckaabovo.wordpress.com
  • Issej

Så då tror ni att jag faktiskt hr ägglossning nu? Fick helt klart pos igår och idag med testlagret, men inte CB ( ej samma urin). ??

• Zinfandel
    Issej skrev 2011-10-09 09:40:01 följande:
    Så då tror ni att jag faktiskt hr ägglossning nu? Fick helt klart pos igår och idag med testlagret, men inte CB ( ej samma urin). ??
    Ja!
  • hoppfull idag

Cb reagerar på 40mlU/mL och stickor på 25miU/mL, antagligen därför du fått utslag på stickor och inte Cb. Precis likadant för mig..

• pingla1991

Tack för att ni svarat, blev lite nere då jag aldrig fick glad gubbe men när teststräcket var starkare än kontrollsträcket =) Mitt ältest blev pos på lördagen, hade jag ägglossning dagen därpå då, alltså söndag? tänkte på de här med att räkna ner till BIM =)

Svar på tråden ang CB ägglossning vs testlagret