• moadylan

IVF-bebisar sommaren 2012

Hej! hoppar in här med om det är ok. Plussade 17/10 efter vårt sista landstingsbetalda försök, med två embryon insatta. Har gått på gripen i karlstad men gjort ÅP & ET i örebro. Väntar så tills den 8/11 då det är dags för VULGlad

• moadylan
    Flexxa79 skrev 2011-11-08 16:13:43 följande:
    Moadylan: VUL idag va? Hur gick det?

Det gick alldeles utmärkt =) Det fann en liten fin bebis  på 15,4 mm med ett tickande hjärta!! Dr letade ett tag för att vara säker på att det inte fanns en till eftersom jag fick två insatta, men han fann bara en...=) och det räcker gott för migHjärta
  • moadylan
    neka skrev 2011-11-08 22:49:00 följande:
    Hejsan..
    Hoppas ditt ul gick bra i dag!!Jag plussade efter andra ivf försöket den 16/10 så jag hade med mitt ul i dag!Går även jag på gripen i Karlstad.Lycka till med allt. 

hej! du plussade dagen före mig =). VUL gick bra han hittade en liten plutt på15,4 mm..=) jag önskar dig lycka tll åxå ...
  • moadylan
    Flexxa79 skrev 2011-11-15 07:55:59 följande:
    Är det nån mer som fått tillbaka 2 ägg? Var de lika många celler på dem? Har du varit på VUL?
    Kan inte sluta fundera på om det är en eller två och så klart om det ser bra ut, ska på VUL nästa måndag... Vi fick tillbaka 2st 5 celliga topp embryon på dag 2.

Jag fick tillbaka två , det ena var 4-celligt och det andra var 3- celligt på dag 2... på vul hittade dr en bebis =)
  • moadylan

Nej nej nej flexxa....Gråter det var ju inte såhär det skulle bli........skit , riktigt skit är vad det är!

• moadylan

Jag fick bara med mig ultraljudsbilderna....det papper jag fick lämnade jag till barnmorskan som jobbar där...vad olika det verkar vara...

• moadylan

Är i vecka 11+2 idag och det drar som attans i sidan på mig...hoppas bara att det är vanlig växtvärk o inget annat..... hur går det för er andra här inne då?

Svar på tråden IVF-bebisar sommaren 2012