Inlägg från: Anonym (Babe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Babe)

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Reclaimyorself. 

Stackars dig som åkt på så många bieffekter efter dina förlossningar. Låter riktigt jobbigt och smärtsamt med benet som gör så ont. Bra ändå om Alvedon hjälper något när du ska ta dig ut. Besöka en duktig kiropraktor, osteopat, naprapat? 

Skönt med utrensningen av obekväma underkläder, korsetter och bygel BH:ar gissar jag. De tar mest utrymme i garderoben. Ett utmärkt statement att välja mer mjuka och komfortabla underkläder. Nu väntar väl användare av den här tråden på kulörerna på BH och trosor och vid en utrensning väljer vi våra favoriter i kvalitet och färg. Vilka är dina? 

• Anonym (Babe)

Nyfiken i en strut här. Vem dissar trosmodeller, tyg material och färg? Passar verkligen ingen trosmodell hen? Utbudet är rätt intressant och diversifierat eller varierat. 

Konversationen mellan reclaimyourself och mig hamnade möjligen out of topic. Hen visade förståeligt ett behov av ventilera gallringen av uttjänta och använda obekväma trosor och BH modeller och orsak till det. Okej?

• Anonym (Babe)
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-08-07 21:43:16 följande:
    Det verkar inte vara något som faller hen i smaken och då tycker jag att man kan lämna tråden i stället får att ge 👎på alla inlägg 
    Instämmer helt. 👍
  • Anonym (Babe)

Japp! Tummen ned only keep on going. Glädjeförtryckare där! 🤔 Tillför något du själv gillar much. Stämningen blir garanterat trevligare. 

• Anonym (Babe)

transparenta vanilj och ljusrosa spets. Skönt med supertunna trosor på sommaren speciellt.

• Anonym (Babe)

Troslös 🤗 i skön sommarvärme, ett gäng underkläder i tvättmaskinen.just nu.

• Anonym (Babe)
    Anonym (Tjej22) skrev 2024-09-04 19:52:53 följande:
    Härligt att lufta den lilla vännen ibland 
    Ja eller hur? 🌸 Superskönt! 🌸
  • Anonym (Babe)
    Anonym (Tjej22) skrev 2024-09-04 21:47:07 följande:
    Det är skönt och springan mår bra att vara utan trosor om springan är helrakad   
    Ja, springan mår super trosfritt by night! 😊med eller utan helrakning när underlivet luftas typ. Skönt med rakat hur som helst. 
  • Anonym (Babe)
    Anonym (Anni) skrev 2024-09-05 06:48:31 följande:
    Ni som ger tummen ner vad gillar ni för trosor?
    Ja, det undrar jag oxå! 😊 Vilken typ av underwear gillar ni som ger tummen ner? 
  • Anonym (Babe)
    Anonym (Tjej22) skrev 2024-09-06 20:23:17 följande:
    Hon behöver vädras ibland  speciellt om man är helrakad och använder string.
    Ja skönast när man är nyrakad 🙂
    Jajamänsan! 😊
  • Anonym (Babe)
    Anonym (Anni) skrev 2024-09-13 22:12:10 följande:
    Det är nog en och samma har flera olika konton efter som man kan få tre tummar ner på raken inom några minuter ibland

Ja, noterar samma fenomen som du gör! Ett nättroll som ogillar tråden? Rentav ogillar kvinnor? 

Oavsett är mitt val idag ett par vita spetsiga trosor. Solen skiner. Nice sommarfeeling! ☀️

• Anonym (Babe)
    Anonym (Jinhou) skrev 2024-09-17 15:42:09 följande:
    Ja, troll finns det överallt, framför allt på nätet där det kan gömma sig bakom olika konton. Tråkigt att det ska vara så men de har väl ett begär att få vilja tycka annorlunda och skapa lite irritation bland andra skrivande personer.

Snyggt med vitt iaf😍👌🏽

Kul att du gillar. 😊

Mm, helrätt analys av trollens lekar på nätet! Ja, de vill väl mest busa och skapa lite irritation i leden tänker jag.

Ikväll granitgrå spetstrosor med mer spets än tyg. 🥰

• Anonym (Babe)

Oj, jag förstår om tjejer avstår sina uppdateringar när nån/några bitter/bittra medlem/medlemmar (?) verkar parkerat i tråden.

Skam den som ger sig! 

Har idag ett par stadiga vita bomullstrosor på med spets. Småkyligt utomhus på cykel om fårskinnsskyddet ligger kvar på hatthyllan! 

• Anonym (Babe)
    Anonym (Varmkorv) skrev 2024-11-07 21:13:35 följande:
    Stadigt är bra och vita är fint!
    Tackar! Flört
  • Anonym (Babe)
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-07 21:55:39 följande:
    Nu är det ganska uppenbart  alla ner tummar kommer från en och samma person efter som inte ett inlägg i denna tråd har fått en enda ner tumme idag
    Logiskt ja! Delar din uppfattning om saken. Personen ifråga sitter helt enkelt med 5 konton och klickar tummen ner på i stort varje post. Uttråkad? 
  • Anonym (Babe)
    Anonym (Jinhou) skrev 2024-11-08 11:18:52 följande:
    Aha okej, jag uppfattade det som att du hade utfört uppdraget redan. Men då har du det roliga framför dig då - spännande!😉 Jaså minsann, en favorit kollega. Den lyckliga (manliga) kollegan lär bli både överraskad, glad men också kanske lite teasad!🤭 Han kanske smyger in på jobbtoan senare under dagen - vem vet!☺️
    Öppna ny tråd för hundrade gången med issue Kollegor på jobbet? Du lär säkert få ett par följare i den. Just nu är du aningen out of topic. 
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?