Inlägg från: Anonym (Varmkorv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varmkorv)

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Anonym (Tjej22) skrev 2020-01-18 21:35:55 följande:

Den har tiden på året så är man ju inte solbränd Nej för jag får lönen på måndag 

Jobbar kommunalt/statligt då med andra ord.

Angående sol så åker många utomlands och får sola ju. Jag har redan varit iväg och snart åker jag iväg igen, annars står man inte ut med vintern.
  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Tjej22) skrev 2020-01-20 06:34:21 följande:

Jag är privat anställd men av nån anledning så blir lönen försenad denna månad.

Jaja alla har inte råd att åka utomlands och jag är en av dom så jag får stanna kvar i Sverige hela vintern  

Tråkigt... men du får iallafall bära fina trosor =)
  • Anonym (Varmkorv)
    Emmca skrev 2020-02-03 09:44:59 följande:

Svarta string.

Dom kanske sitter fint på..
  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Trosan) skrev 2020-02-03 21:53:15 följande:

Vita hipster 

Javisst
  • Anonym (Varmkorv)

Dagar som är troslösa är inget av intresse för tråden, för då har trosorna ingen färg.

• Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Tjej22) skrev 2020-02-08 20:54:32 följande:

Lila string 

Perfekt på din lilla =D
  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Tjej22) skrev 2020-02-08 23:08:36 följande:

Så jätte liten är inte min bakdel 

Tänkte på lilla fiffin =)
  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Anders) skrev 2020-02-09 01:14:55 följande:

Jamen stackare där. Hur kan det gå??? Hur SKALL det gå? Va? Rent utav - ett FLAGRANT regelbrott!!! Va? Här är vi, i ett i-landssamhälle. I en tråd om snygga trosor. Å så är det många som inte ens har trosor som skriver. Hur skall det gå egentligen? Regelbrott. Värsta sorten. Å nä, går inte att kalla det något annat. Kanske dags för en ny frisk tråd - "utan trosor alls... Allra skönast så för oss som ser ljuset. Har du inga trosor så kan ingen kommentera färg, form, snitt... Kanske allra skönast så,? Kanske där vi står 2020?

Det är bäst om alla håller sig relevant till vad trådarna handlar om, och inte diskuterar ovidkommande saker. I denna tråd är just detta en återkommande sak, därför poängterade jag det. Sen att får du spel pga. det, ja så är det med vissa som inte orkar bry sig om saker och ting.
  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Ann) skrev 2020-02-11 07:56:11 följande:

Rena vita string

Åh, dom är finast =D
  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Tjej22) skrev 2020-02-14 10:33:21 följande:

Rosa string med vita hjärtan

Dagen till ära.. Så fint så =)
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?