Inlägg från: Anonym (Gillar fascinationen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gillar fascinationen)

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Urtvättade blekta camouflagemönstrade i olika varianter av grått-string.

Köpt 3 trosor med något slags sport?-look . Blåa, rosa och gula med 2 vita linjer på kanten. Lite som adidas-ränder men inte adidas. Har de rosa idag.

Alldeles för stora herrboxers. Han har XXXL jag XS så viss storleksmismatch. Samlat upp överblivet tyg i en knut på kanten för att de inte skall falla av. De är svarta och ser ut lite som en luftig kjol på mig. 

Svarta bomull som jag misstänker identifierar sig som string för de glider inåt på bägge sidor och försöker presentera sig som string. De vägrar konformera sig till vad de är skapade som och det är inte string. Är på väg hem efter nattskift så har bråkat med dem bra många timmar nu och funderar på att slänga dem i soptunnan istället för papperskorgen. 

Jag skulle vilja få tag på matchande trosor och bh (ännu hellre bikini med överdel) som ser ut att våra flanellskjorta. Sådant rutigt flanellskjortemönster ni vet... någon som vet om det här ens finns?? 

Anonym (Anderss) skrev 2023-08-17 12:15:25 följande:
    Burberry?
    Skall kolla tack :)
    Anonym (MX) skrev 2023-08-17 12:16:09 följande:
    Jag tror att 'Naughty Naughty Lingerie' har något sådant. Men jag vet inte om det finns en återförsäljare utanför USA.
    Haha kul namn! Skall kolla, tack. Jag tänker mig inte att de skall vara så naughty på...det sättet. Mer signalera "Jag är så jäkla mycket WT lantis arbetarklass, kom så har vi sex i tre olika vaniljställningar i ladugården" än att det skall vara särskilt sofistikerat vilket jag associerar ordet "lingerie" med. Sexigt men samtidigt helt utan stil och klass. 

Gula med varning för radioaktivitet märket på. Bomull.

Ett par svarta, numera gråa i bomull som jag använt sedan 2007, jag har givetvis tvättat dem och använt andra trosor med varvat. Samma trosor som när jag var 15.

snorgröna bomullstring med matchande snorgrön bh. Färgen heter något annat egentligen. 

Grannypanties

Urtvättade militär camoflage-string.

Gubbens boxer kalsonger. Samlar ihop allt löst tyg (han är rätt rund) och gör en knut i vid ena höften så de inte trillar av. Egentligen skulle jag kunna använda ett ben som kort kjol men jag har varje ben i varsitt...ben. 

Nån som vet om det går att få tag på eller trycka upp string med fallout typ vault-suit look? Blå med vault-nummer på eller måste jag göra DIY? 

Blev de urtvättade i city-camouflage string idag. Jag tror jag var 14 när jag köpte dem så de har hållit i nästan 20 år nu, genom tusentals tvättar. 

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?