• Tom Araya
    jos79 skrev 2017-01-15 01:24:46 följande:

Hade röda...

"Hade" är det bästa i den meningen. DrömmerFlört
  • Tom Araya
    jos79 skrev 2017-01-15 04:22:02 följande:
    Mer "naturfärgade" nu.
    Den bästa, om "naturfärgen" är äkta.

• Tom Araya
    Sofiegull skrev 2017-01-02 01:56:31 följande:

Inga alls, har gått utan hela dagen. Tycker bara det är onödigt när man går hemma med mjukisbyxor, men det kanskebara är jag?

Jag håller med dig.

Visst kan trosor vara både snyggt och sexigt, men njutningen av det är ju så kostvarig att det oftast är rent överflödigt (säger inget om att bära trosor av mer praktiska skäl, det är en annan sak) och det bästa finns ju trots allt innanför trosan.
  • Tom Araya
    Lisa76 skrev 2018-04-06 18:28:51 följande:

Har sällan trosor på mig .....

Ha ha...Jag gillar svaret, men det blir inte så mycket att skriva om i den här tråden. Flört
  • Tom Araya
    Anonym (Lf) skrev 2018-07-31 17:57:11 följande:
    Har irriterat mig bara över rubriken på den här tråden i snart ett halvår och nu brast det. Har ni seriöst inget bättre för er?
    Att du läser rubriken eller ens ser den i ditt flöde tyder på att du har ett intresse, så vad är det du gnäller över egentligen!?
  • Tom Araya
    Anonym (Lf) skrev 2018-07-31 20:28:08 följande:
    Va menar du? Det är ett forum och när någon skriver i tråden så hamnar den högst upp, det kan inte jag själv styra över?
    Nej, det måste skrivas väldigt frekvent i den för att den ska hamna högst upp hos alla.

Du får upp den för att du har den bland dina favoriter, vilket den blir automatiskt när du skriver i tråden.

Du kan när som helst ta bort tråden från favoriter, så slipper du se den.
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?