Inlägg från: Anonym (Jinhou) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jinhou)

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Anonym (Anni) skrev 2024-09-15 22:07:27 följande:

Röda hipster 

Det är riktigt snyggt, sexigt och väldigt vackert😍👌🏽
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Babe) skrev 2024-09-15 12:50:26 följande:

Ja, noterar samma fenomen som du gör! Ett nättroll som ogillar tråden? Rentav ogillar kvinnor? 

Oavsett är mitt val idag ett par vita spetsiga trosor. Solen skiner. Nice sommarfeeling! ☀️

Ja, troll finns det överallt, framför allt på nätet där det kan gömma sig bakom olika konton. Tråkigt att det ska vara så men de har väl ett begär att få vilja tycka annorlunda och skapa lite irritation bland andra skrivande personer.

Snyggt med vitt iaf😍👌🏽
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Anni) skrev 2024-09-17 21:47:16 följande:

Som vanligt hipstertrosor som är svarta dag 

Snyggt🥰👌🏽
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Babe) skrev 2024-09-28 19:12:27 följande:

Kul att du gillar. 😊

Mm, helrätt analys av trollens lekar på nätet! Ja, de vill väl mest busa och skapa lite irritation i leden tänker jag.

Ikväll granitgrå spetstrosor med mer spets än tyg. 🥰

Granitgrått är verkligen snyggt.🥰👌🏽 Spännande att det är mer spets än tyg.🤭
    Låter som att det vankas utekväll eller kanske en dejt på G? Oavsett vad så önskar jag dig en riktigt härlig o skön helg.🤗
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Anni) skrev 2024-10-14 22:24:11 följande:

Vita boxer

Snyggt men också riktigt skönt o bekvämt.🤗
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-04 06:18:26 följande:
    Jag slutar att uppdatera på grund av alla som trycker tummen ner på mina inlägg 
    Förstår att du tröttnar. Tyvärr kommer dessa personer att finnas kvar och det spelar ingen roll vad man säger. Vad man är skriver så kommer dessa att trycka på tummen ner. Fruktansvärt tråkigt!
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-07 21:55:39 följande:
    Nu är det ganska uppenbart  alla ner tummar kommer från en och samma person efter som inte ett inlägg i denna tråd har fått en enda ner tumme idag
    Ja, det blev väldigt tydligt faktisk.
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-11-08 08:19:22 följande:

Blev utan idag efter önskemål från mannen, fick i uppdrag att råka visa det🙈

Så spännande! Trevligt att få det som ett önskemål av sin partner kan jag tycka. Gillade du den idén själv? Hur tyckte du att det kändes att "råka" visa upp att du inte hade trosor på dig?
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-11-08 10:57:57 följande:
    Ja det är spännande och jag måste erkänna att jag gillar det🙈
    Jag har inte gjort det än, vi får väl se vem som blir den lycklige. Om det blir min favoritkollega eller....
    Aha okej, jag uppfattade det som att du hade utfört uppdraget redan. Men då har du det roliga framför dig då - spännande!😉 Jaså minsann, en favorit kollega. Den lyckliga (manliga) kollegan lär bli både överraskad, glad men också kanske lite teasad!🤭 Han kanske smyger in på jobbtoan senare under dagen - vem vet!☺️
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-11-08 16:57:06 följande:
    Han kom inte till mötet så jag skickade ett meddelande om vad han missat...
    Fick lösa uppdraget med en snap...🙈
    Ojojoj, så han fick se ändå trots att han missade det live.🤭 Så generöst och snällt av dig. Har du fått nåt svar av honom på snap då?
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-11-08 14:03:59 följande:
    Vi får väl se,ska snart ha möte tillsammans...
    Vad skulle han göra på toaletten?😊
    Ja, nu kom han inte på mötet så han behövde inte försvinna in på toan senare. Det jag mena va att hans tredje ben kanske skulle börja röra sig i brallan om han fick se detta live. Men men det händer kanske inte med alla karlar - who knows!😂🤷?♂️
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-11-08 18:06:43 följande:
    Var inte han som fick bilden, berättade bara vad han missat.🙈 Men han lär aldrig missa ett fredagsmöte igen...😅
    Aha, på så sätt!🤭 Var det mannen som fick bilden eller?😉
    Hahaha - det kan du hoppa upp och sätta dig på!😂😂 Vem vill missa det liksom.😉 Men men det kanske inte blir nå fler gånger? 
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-11-08 22:36:17 följande:
    De var en man, men inte min man...😉
    Det lär de nog bli🙈
    Hehe jaså minsann - ja, då lär han (kollegan) inte missa det nästa gång.🤭 Men tydligen så fick en annan man bli lyckligt lottad.😘👌🏽
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?