• Auditanne

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:15:22 följande:
    'ungdomligt', ja men tjena 
    Du tror att alla unga personer bär string eller?
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:22:07 följande:
    Ditt präktiga val av trosor får stå för dig, det lägger jag mig alls inte i.

Däremot tror jag att det är oklokt av dig att kollektivt dumförklara den stora andel tjejer och kvinnor i Sverige som regelbundet använder de trosor du förfasas över.

Tror att de trivs alldeles ypperligt med sina personliga preferenser och val

Behöver du tillrättavisa dem menar du?
    Man är inte präktig för att man väljer bort ohygieniska underkläder. Dumheter.

Handlar inte om att dumförklara heller. Jag säger bara som det är. Finns att läsa på ett flertal ställen att trånga kläder lättare orsakar svamp och drar åt sig svett och lukter.

Ja, det finns kvinnor som kanske trivs med sånt och det får väl stå för dem. Jag kommer dock aldrig att propagera för såna ideal. Om det så handlar om kläder eller i övriga avseenden. 
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:25:05 följande:
    Jag är fel person att fråga, jag är varken ung eller bär string.

Reagerar på ditt ordval, du låter som en gammal person med gammaldags värderingar som vill försöka framstå som ungdomlig. Lycka till du
    Jag är varken gammal eller gammalmodig i mina värderingar. Handlar som sagt om hygien och bekvämlighet. Lycka till själv med att förstå detta. 

Det är heller inte jag som startar sexchattrådar på ett familjeforum. Förstår inte riktigt hur det ens passar in här. 
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:35:18 följande:
    Vad förstår du egentligen?
    Att mina underkläder är bra, praktiska och fina, allt i ett. Och att detta är betydligt viktigare för ens eget välmående än att försöka imitera några billiga och ohygieniska porrideal som vissa ger uttryck för härinne.
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:45:42 följande:
    Tror du bör fundera en del över ömsesidig respekt.

Om du förväntar dig att folk ska orka läsa dina predikningar om 'hälsosamma trosor' så får du vackert respektera att människor ändå gör sina egna val alldeles oavsett hur redig du försöker att framstå.

Ganska basic eller hur?
    Det är inte respektfullt att propagera för ohygieniska obekväma underkläder vilket gjordes längre upp i tråden på en bild.

Ni måste inte läsa nånting heller. Ingen som tvingar er.
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:53:04 följande:
    Enklast om folk gör sina egna val bara 
    Det gör väl folk också. Och de flesta kvinnor är förhoppningsvis kloka nog att välja de sunda och praktiska underkläderna framför mäns porrskadade, smutsiga dito till ideal. 
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 00:03:35 följande:
    Ska bli intressant att följa hur andra kvinnor bemöter ditt haltande resonemang när du tar dig friheten att antyda att de är 'smutsiga'
    Tror att de är medvetna om detta redan. Det säger sig självt med hur stringen är konstruerad. Orkar inte tjafsa med dig mer. Vi kommer ingenvart ändå. Svara inte mer.
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 00:38:54 följande:
    Du har målat in dig i ett hörn här
    Knappast. Det är bara fakta jag konstaterat hela tiden. Läs på själv om du inte tror mig. Eller fråga en läkare hur sunt det är att gå hela dagen lång med kläder så tajta att de skär in och smetar fast i stjärtskåra och mellan blygdläppar.

Detta med att det frodas bakterier därnere vilket kan orsaka vaginal svamp och otrevliga lukter är inte mitt eget påfund om du nu trodde det. Jag går bara efter vad jag har läst och fått konstaterat av människor som vet bättre.
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 01:03:44 följande:
    Vänta bara 
    Nej, det finns inget att vänta här. Ingen svamp, inga otrevliga lukter eller röda skavande märken efter trosor som inte andas eftersom jag endast bär bra och bekväma underkläder som min kropp kan vara fullt avslappnad i.

Eller var det nåt annat jag skulle vänta på? Typ alla manliga medlemmar med fejkade kvinnonick som kommer in och påstår att de minsann aaaaldrig vare sig fiser eller svettas i rumpskåran när de bär string och självklart luktar det också alltid hallon när de gjort nummer två. Trams säger jag bara.
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 04:24:02 följande:
    Tror snarare att du är en person som mest jävlas med andra. 

Kan mycket väl vara så att ingen bryr sig om att svara dig - och kanske bäst vore så - att inte mata trollet vidare, så kan du sitta där med din bittra besserwisser inställning ensam.
    Det är bara att låta bli att svara så får du inga fler svar tillbaka.

Nej du, det är inte jag som skapar en massa oseriösa trostrådar av låg kvalitet vilket denna är ett praktexempel på. Troll är typer som du, såna som uppmuntrar tramset.

Och så avslutade du med en klassisk projicering. Kvinnor behöver inte starta trådar som den här. De får tillräckligt med uppmärksamhet från män ändå. Det är flåsare på nätforum som är bittra och lär sluta sina dagar i ensamhet. 

Sitter här med mina bekväma underkläder just nu och de känns bra och är till bara för mig och inte för att tillfredsställa nån billig porrfantasi. Vilken färg de har kvittar. 
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 05:13:10 följande:
    Du framhärdar med att visa häpnadsväckande brist på respekt för andra människors val och i praktiken kollektivt dumförklara människor för att att de inte väljer som du.

Människor väljer olika. Olika är bra.
    Jag bryr mig inte om vad andra gör. Min kritik riktar sig till män som har egotrippade ideal. Det om något är respektlöst. Bär du själv en tanga som skär in i underredet om det nu är så viktigt för dig att vara obekväm.

Nej, återigen. Jag konstaterar bara vad jag hört läkare avråda ifrån och det är fortfarande inte hygieniskt för kvinnans underliv att bära string. Kommer heller aldrig att bli det.
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 05:29:38 följande:
    Då ska du också avstå från att kollektivt kalla kvinnor smutsiga - där har du gått över en gräns.

Inser du det?
    Har inte påstått att kvinnor överlag är smutsiga. Men det är som sagt inte hygieniskt att bära string, oavsett vad man själv tycker om trosan. Därför tycker inte jag heller att man ska uppmuntra till att ha såna trosor såsom du gjorde med dina bilder. Det är bara egoistiskt.
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 05:35:59 följande:
    Detta är ju en diskussionstråd som handlar om trosor.
    Då kan ju du också förvänta dig att trosor förekommer i det som avhandlas.
    Ja, det vet jag. Jag har också rätt att diskutera dina obekväma trosideal som skär in i bak och underliv. Tål du inte detta så kanske du skulle ta och lämna tråden själv?
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 05:43:06 följande:
    Var - och på vilket sätt uppmuntrar jag någon till ett trosval i den bilden jag lade upp?
    Genom att lägga upp bilden såklart. Du vet säkert vad detta signalerar. Varför skriver du inget om det positiva med att bära luftiga trosor i bekvämt material som är optimalt för huden därnere? Varför ska allt handla om vad som ger dig och andra pojkar kåtslag? 
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 05:50:40 följande:
    Det är en tolkning av bilden som får stå för dig.
    Ganska talande i sig varför du lägger upp såna bilder där trosorna ser ut som tunna snören i princip. 

Vanliga enkla, luftiga underbyxor som täcker både stjärt och underliv rular! 
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 05:59:16 följande:
    Enklast för dig att du håller dig till fakta.
    Bilden är inte en uppmaning till någonting, den illustrerar möjliga skillnader på kvinnligt och manligt.

Läste du inte texten till?
    Med betoning på möjligen. Många kvinnor som är enkla och föredrar att hålla sig till samma typ av underkläder de också, precis som män. Handlar inte nödvändigtvis om könsskillnader.

Både bilden och texten kändes som ett skämt och en överdrift.
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 06:14:19 följande:
    Du kommer mötas av större respekt om du är kapabel att respektera andra 
    Jag har inga problem med min respekt för andra. Respektlösheten sitter snarare hos män som tycker det är bra att kvinnor har obekväma trosor för att mätta deras lystna blickar. Att välja sin egen sexualitet före den andres välmående. Det är egotrippat om något. 
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 06:23:54 följande:
    Du visar gång på gång prov på bristande respekt t ex genom att svepande och kollektivt kalla kvinnor för 'smutsiga' och män för 'pojkar som får kåtslag'

Känner du dessa kvinnor och män personligen så du vet att det är så? Bristande respekt och dåligt omdöme 
    Har aldrig kallat kvinnor smutsiga. Lögn från dig. Bara påpekat att string inte är optimalt eller rekommenderat ur hygienaspekt vilket också stämmer. 

Varför skulle det annars startas en sån här töntig tråd för då? Tror du det var en kvinna som var nyfiken och bara för skojs skull ville fråga om färgen på främmande kvinnors trosor eller?

Nej, jag har ingen respekt för såna här lågkvalitativa trådar. Finns inget att respektera. 
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 06:29:20 följande:
    Där ser du - ingen respekt igen och igen och igen 
    Säger detsamma om dig och dina tjatiga svar utan substans.
  • Auditanne

Föredrar praktiska underbyxor med praktiska färger. För min egen bekvämlighets skull. Underkläder har inget med sex att göra för mig. 

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?