• Mickan73

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

• Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Snyggmorsa)

Blev små röda spetsstring idag

• Anonym (Anderss)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-10-16 05:37:59 följande:

Blev små röda spetsstring idag

God morgon!
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 05:35:59 följande:
    Detta är ju en diskussionstråd som handlar om trosor.
    Då kan ju du också förvänta dig att trosor förekommer i det som avhandlas.
    Ja, det vet jag. Jag har också rätt att diskutera dina obekväma trosideal som skär in i bak och underliv. Tål du inte detta så kanske du skulle ta och lämna tråden själv?
  • Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 05:39:05 följande:
    God morgon!
    Godmorgon😊
  • Anonym (Anderss)
    Auditanne skrev 2023-10-16 05:41:18 följande:
    Ja, det vet jag. Jag har också rätt att diskutera dina obekväma trosideal som skär in i bak och underliv. Tål du inte detta så kanske du skulle ta och lämna tråden själv?
    Var - och på vilket sätt uppmuntrar jag någon till ett trosval i den bilden jag lade upp?
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 05:43:06 följande:
    Var - och på vilket sätt uppmuntrar jag någon till ett trosval i den bilden jag lade upp?
    Genom att lägga upp bilden såklart. Du vet säkert vad detta signalerar. Varför skriver du inget om det positiva med att bära luftiga trosor i bekvämt material som är optimalt för huden därnere? Varför ska allt handla om vad som ger dig och andra pojkar kåtslag? 
  • Anonym (Anderss)
    Auditanne skrev 2023-10-16 05:47:17 följande:
    Genom att lägga upp bilden såklart. Du vet säkert vad detta signalerar. Varför skriver du inget om det positiva med att bära luftiga trosor i bekvämt material som är optimalt för huden därnere? Varför ska allt handla om vad som ger dig och andra pojkar kåtslag? 
    Det är en tolkning av bilden som får stå för dig.
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 05:50:40 följande:
    Det är en tolkning av bilden som får stå för dig.
    Ganska talande i sig varför du lägger upp såna bilder där trosorna ser ut som tunna snören i princip. 

Vanliga enkla, luftiga underbyxor som täcker både stjärt och underliv rular! 
  • Anonym (Anderss)
    Auditanne skrev 2023-10-16 05:54:29 följande:
    Ganska talande i sig varför du lägger upp såna bilder där trosorna ser ut som tunna snören i princip. 

Vanliga enkla, luftiga underbyxor som täcker både stjärt och underliv rular! 
    Enklast för dig att du håller dig till fakta.
    Bilden är inte en uppmaning till någonting, den illustrerar möjliga skillnader på kvinnligt och manligt.

Läste du inte texten till?
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 05:59:16 följande:
    Enklast för dig att du håller dig till fakta.
    Bilden är inte en uppmaning till någonting, den illustrerar möjliga skillnader på kvinnligt och manligt.

Läste du inte texten till?
    Med betoning på möjligen. Många kvinnor som är enkla och föredrar att hålla sig till samma typ av underkläder de också, precis som män. Handlar inte nödvändigtvis om könsskillnader.

Både bilden och texten kändes som ett skämt och en överdrift.
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?