Inlägg från: Anonym (Snyggmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snyggmorsa)

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Anonym (Anderss) skrev 2023-10-12 14:17:53 följande:
    Buspojke!  Drömmer
    Mmm...
  • Anonym (Snyggmorsa)
    Puccini skrev 2023-10-12 14:57:06 följande:
    Haha. .lite roligt juFlört...
    Han hoppas säkert på lite Goa bilder...Men det är klart..har du byxor så...märks det ju inte Tungan ute
    De hoppas han säkert,får väl se om han förtjänar det...

Jag har inte byxor på mig😊 sa till honom att skyll dig själv om någon ser, då vetman inte vad som händer..
  • Anonym (Snyggmorsa)
    Puccini skrev 2023-10-13 07:14:04 följande:
    Så hur fortlöper kvällen , någon som fick sig en glimt.....Cool
    Kanske det, skickade till mannen att hans lilla bus har varit väldigt uppskattat...
  • Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-13 08:14:40 följande:

Delar en bra italiensk bild jag sprang på kvinnligt vs manligt i olika situationer.

På kontoret, på en utemiddag, på gymmet, på fest, en utekväll och hemma Solig

Några av dom ser ut att komma från min garderob och några av dom skulle jag gärna prova
  • Anonym (Snyggmorsa)
    Auditanne skrev 2023-10-15 14:59:58 följande:
    Precis och de flesta kommer också till samma insikt - att string är både ohygieniskt och obekvämt. Precis som män skulle finna det kroppsligt obekvämt att gå omkring med tangatrosa. Något som kvinnor inte heller tjatar på dem att göra. 
    Det får stå för dig, jag kan lova dig att du inte talar för alla.
    Jag har inte använt något annat än string i snart 30 år och det kan jag lova dig att jag inte gjort om jag tyckte det var obekvämt. Och angående ohygieniskt så vet jag inte vad du har för vanor men jag tvättar mig och byter trosor varje dag så jag tror inte det är något stort problem...
  • Anonym (Snyggmorsa)

Blev små röda spetsstring idag

• Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 05:39:05 följande:
    God morgon!
    Godmorgon😊
  • Anonym (Snyggmorsa)

Känns så luftigt och skönt med små tunna string mot den rakade huden.
    Kan fortfarande minnas den hemska instängda känslan med stora bomullstrosor, även om det var evigheter sen jag hade såna på mig
    / väldoftande utan svampproblem

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?