Inlägg från: bbcMaster
|
-
-
BirgerJarl:
Ja de gör hon verkligen och hon har en sånt wow beautiful body....Gillar verkligen henes tros stilen alla passar så perfect i hennes sexiga nice butt, Kan du tipsa mig var du hitta alla bilder på henne.....pleaseeeeee.
-
BirgerJarl Very very beautiful and sexy your stile
-
BirgerJarl Jag gillar din sexy stil anyway. sexy lady ass and legs
-
BirgerJarl Very nice den här med men det borde nice ser den från en annan vinkel där man få se hela trosan and thanbeautiful butt to
-
lille Birger skrev 2011-12-18 13:36:06 följande:Här är dagens trosor. Det är typ en stringtrosa, men med ett lila tyg som täcker övre delen av rumpan så att det inte blir så bart. Ska se efter sen om jag kan hitta en bild från en annan vinkel så man ser bättre.
Very nice den här med men det borde nice ser den från en annan vinkel där man få se hela trosan and thanbeautiful butt to -
wow.....what sexy lady girl you are....well I gues that are silk....Rätt eller fel?lille Birger skrev 2011-12-19 11:09:50 följande:
Vilket material är de där trosorna i? -
Musen skrev 2011-12-19 18:18:00 följande:Troslös :) har bara trosor aldrig trosor när jag är hemma och har klänning eller myskläder
Låter skönt där,special till kläningar sexy very sexy tycker jag...och vad ska du ha på julafton? -
Den här är sexigt med....Men föredra bilderna från på diglille Birger skrev 2011-12-19 20:42:47 följande:
-
It is that what I am talking about....you real you in sexy underwear You are to hot today....Sexy u are lady @-}--