Amning förstör brösten?
Kunde bara amma ca 1 en vecka.. mina blev ändå "förstörda" hade d kupa innan grav. som blev JÄTTE hängig efter graviditeten. Opades i maj , är gravid nu igen så vi får ser hur det blir denna gången
Kunde bara amma ca 1 en vecka.. mina blev ändå "förstörda" hade d kupa innan grav. som blev JÄTTE hängig efter graviditeten. Opades i maj , är gravid nu igen så vi får ser hur det blir denna gången
Jag fick som sagt göra ett stort lyft också, så kalaset gick på 55 lax. Var sjukskriven i 3 veckor och jag har ganska fysiskt ansträngande jobb så det var nästan maxtid. Och sen blir det ju lite värre eftersom jag gjorde en stort lyft samtidigt. Men 1 månad efter fungerar man väl som vanligt skulle jag säga Super nöjd med storlek och allt.
Så om du känner att detta skulle göra något för dig på "insidan" också så tycker jag absolut du ska göra det!
Ja det gjorde fruktansvärt ont första dagarna, men det var det värt! hoppas självklart att amningen funkar denna gång. Snittet blev under bröstet eftersom de ändå skulle göra ett ankarlyft så de var ju ändå tvungna att öppna där, om man bara gör förstoring lägger de däremot i armhålan. Ja det är ju bra om man bestämt att man inte vill ha fler barn innan. Jag kände mer att jag förlorar mycket om jag hade väntat med det.
Jag kan säga som så att min sambo tyckte inte heller jag behövde göra det, han tyckte om de som de var. Men det är trots allt jag som ska vara nöjd och inte han, och kan säga idag att han tycker om dem :) Ang. om de ser "plastiga" ut beror ju på helt hur man gör dem. De flesta som fått barn vill ju göra naturliga som de hade innan graviditet och tror inte nån som inte vetat hade sett att det var silisar. Men som sagt beror ju helt på vilken storlek och allt annat man väljer.
Ja att föda barn var ju mycket mer intensivare i smärta ;) denna kan man ju i alla fall ta tabletter emot. Ja då får du ju ett naturligt resultat! Jag har ungefär 1 eller 2 storlekar större nu än innan. men det var vad jag ville ha också :)