Krake skrev 2011-10-06 11:37:01 följande:
Vet inte om du ammade, SunnyBunny, men isf så har du väl redan testat att ha stora bröst?
Jag har också små bröst men när jag ammade så fick jag ju testa på hur det såg ut med... nåja, jättestora var de ju inte men stora för mig, typ 3-5 ggr större än vanligt beroende på tidpunkt.
Det var klart intressant och hade en fördel, vissa kläder satt bättre. Men på det stora hela tyckte jag inte det passade mig så jag var glad när de gick ner och blev plattare än någonsin igen... När jag ser bilder nu från den tiden så tycker jag det ser rätt fult ut med de där "bihangen" där fram.
Min mamma och syster fick behålla sin storlek som de fick vid amning och har stora bröst nu, fast de började med lika små som jag. Konstigt!
Jo jag ammade! Och jag hade ETT gigantiskt bröst:/ Så jag fick aldrig njuta av den tiden då det såg förjävligt ut! Men visst jag var riktigt snygg från sidan där de större bröstet satt;) Jag har alltid inlägg i BH och gele och skit så jag vet att jag kommer se bra ut i stora bröst;)