Inlägg från: tomten är far till alla barn |Visa alla inlägg
  • tomten är far till alla barn

Mångkulturalister se hit!

HaraMati skrev 2011-10-06 20:46:31 följande:
    Folkvandring/Invandring är ett naturligt fenomen som inte är ngt nytt, det har skett i alla tider om än i större skala nu iom globaliseringen.

Mötet med människor är ett utbyte på gott och ont, ingen kultur kan kalla sig "renodlad" för att dess urspung är med stor sannolikhet ett hopkok av andras.
    Detsamma gäller samtiden: Kära nationalister; det är bara att gräva ner yxan och glömma allt vad nationalism, det funkar helt enkelt att envisas med "en ras" en kultur bullshiten.
    Det är snarare en värld och ett folk: Människan.
    Jag är en svensk världsmedborgare och hör hemma här punkt slut, sluta dra upp saker om vart mina förfäder ursprungligen är ifrån :P 
    Sluta jiddra, börja trolla!
    Dags att lägga ner LSDn min vän, du verkar snurrat lite väl mycket i yttre rymden. Eller sett för många Star Trek avsnitt och tror att vi alla 7 miljarder är enade här utan krig, utan religion, språk och KULTURSKILLNADER.
    Vet inte vilket UFO som satte dig på denna planeten. Välkommen till Jorden i alla fall. Du råkade hamna i den del av jorden vi händelsevis kallar Sverige. Här bor i alla fall svenskar och här ska vi fortsätta vara svenskar. Vill du eller din utomjordiska ras av space aliens invadera denna plats med främmande kulturer som vi inte anser hör hemma här kommer vi att tala om det för er. HÖGT OCH TYDLIGT! Att ni får ta det skitet någon annanstans.
Svar på tråden Mångkulturalister se hit!