• puss

Mångkulturalister se hit!

Danitra skrev 2011-10-03 20:04:24 följande:
    Vi mångkulturalister och kulturmarxister värvar så klart alla nyinkomna invandrare till vår väpnade kamp mot kulturkonservatismen.

Sen kommer vi utfärda spöstraff för utövande av midsommar och hängning i gran för de som vågar fira jul.

Sharialagar kommer gälla alla och sen kommer vi bara äta couscous och grillade maskar. Burka till alla och sen lever vi lyckliga i alla våra dagar. 
    Ät min sidfot
  • puss

Vad händer med såna som jag, som inte vill ge avkall på min kultur och mina värderingar till förmån för exempelvis somaliska?Ska jag straffas på något sätt? på vilket sätt och i vilka stiutationer måste du ge avkall på din kultur?

Ät min sidfot
  • puss
    puss skrev 2011-11-21 09:40:10 följande:
    Vad händer med såna som jag, som inte vill ge avkall på min kultur och mina värderingar till förmån för exempelvis somaliska?Ska jag straffas på något sätt? på vilket sätt och i vilka stiutationer måste du ge avkall på din kultur?
    Ät min sidfot

citatfunktionen är ju pajas här.....
    Ät min sidfot
  • puss

citat från ts: "Vad händer med såna som jag, som inte vill ge avkall på min kultur och mina värderingar till förmån för exempelvis somaliska?Ska jag straffas på något sätt?" min fråga: på vilket sätt och i vilka stiutationer måste du ge avkall på din kultur?

Ät min sidfot
Svar på tråden Mångkulturalister se hit!