Inlägg från: CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE |Visa alla inlägg
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Historia: Politisk historia del 1

Ja, här kommer ytterligare ett quiz, den här gången med frågor kring politisk historia. Frågorna är nog ganska blandade, det finns ett par stycken som jag anser hör till grundläggande allmänbildning och ett par stycken som är betydligt svårare.

Så återigen, lycka till och kommentera gärna svårighetsgrad, resultat och eventuella felaktigheter.

Past the point of no return, the final threshold. What warm unspoken secrets will we learn?
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Historia: Politisk historia del 1
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Jag tror att titeln på den här quizen skrämde bort många, det är ganska få som har gjort den.

Past the point of no return, the final threshold. What warm unspoken secrets will we learn?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    knisse skrev 2011-09-27 20:55:06 följande:
    jag tycker att det är ap svart med rena artal. och ja jag tror inte att det är ett tema som manga känner sig som fisken i vattnet i...
    Nej, jag tror det många som tänker "det där kan jag inte något om ändå", politisk historia låter komplicerat och svårt.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    knisse skrev 2011-09-27 20:57:58 följande:
    rättar ÄR kompliserat och svart.
Svar på tråden Historia: Politisk historia del 1