• von Brev

Vad är din verkliga mammaålder?

Välj det svar som bäst stämmer in på dig!

Rätt svar:
    6-8 poäng: Din mammaålder är 45 år
    3-5 poäng: Din mammaålder är 30 år
    0-2 poäng: Din mammaålder är 15 år

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vad är din verkliga mammaålder?
  • Isbit

Är det bara jag som inte fattar??!  Vadå rätt svar? Finns det nåt rätt svar här?
    Är det inte olika från person till person?

• 071001

Stämde ganska bra, 3 poäng och jag var 32 när jag fick barn.

• Waldo

YES!
    Jag är 30, precis vad jag försöker övertyga min man om

• Petronella01

Min mammaålder är tydligen 30, så där blev jag av med 15 år i ett svep. Synd, jag trivs bättre att vara över 40 än jag gjorde som 30-åring. Hemsk ålder

• Vildand

Det var väl det jag visste. Jag är 30 och inte alls 45 som det påstås i passet. Hur kan de ha så fel på folkbokföringen.

• Vildand
    Perry the Platypus skrev 2011-09-26 15:50:48 följande:
    Det blev helt fel. Jag svarade utifrån vad jag är , 37 år, och fick 2 poäng. Nånstans måste du lagt upp testet fel, TS, om jag även ser till vad de övriga har svarat.
    Jag tror att ts har förväxlat trygghetsnarkomanerna som är dagens 30åringar med oss något äldre. Lätt hänt om man är lite yngre , eftersom man då oftare har en bild av att man blir lite mer statisk och oflexibel ju äldre man blir. Lite mer om sig och kring sig. Det blir man kanske men det beror ju på hur man är från början. Jag tror att jag och många andra sextiotalister, tidiga sjuttiotalister kommer att bli lika trygghetsfixerade och får man säga "svensson" som dagens trettioåringar när vi fyller ca sjuttio.
  • Inima

Tydligen så får  jag vara hoppa upp till 30.

Fan.

Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
  • puss

Ditt bästa resultat är 3 rätt av 8 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 143 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 3 rätt.

3-5 poäng: Din mammaålder är 30 år
    Ät min sidfot
Svar på tråden Vad är din verkliga mammaålder?