• Anonym

Hur många har råkat "krysta" ut tampongen i tvåans läge?

Det roliga är att du inte har gjort det som en omröstning utan som ett quiz och jag fick rätt svar! Jag har krystat ut en tampong!

• Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-09-26 00:34:25 följande:
    Jag tror inte jag fattar, jag skulle aldrig ens få för mig att ha en tampong i när jag går på dass oavsett om jag kissar eller skiter. Känns rätt ohygieniskt för min del. Obestämd

Va? byter du tampong varje gång du går på toa? Jag håller bara undan snöret när jag kissar eller bajsar.
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-09-26 00:39:34 följande:
    Japp och jag har haft tampong i 20 år. Men alltså man skall byta var 4:e timme, jag skulle aldrig ha i en längre än så och iaf jag behöver inte tömma blåsan mer än några gånger om dagen och skiter gör jag en gång om dagen så nu vet alla det också Ibland två faktiskt nu när jag tänker efter..

Ja ok, hur gör du på natten då? Jag kan ha i en tampong typ 24 h i slutet på mensen då jag inte blöder så mkt :P Har gjort då flera år nu så...
  • Anonym

Aldrig jag skulle bajsa med en tampong inne! Är enligt mig självklart att byta tampong då..
    och jag byter tampong när jag kissar med, känner mig ofräch annars. 

• Anonym

Nej, jag stoppar alltid in ett finger som stöter emot tampongen och håller kvar den, snöret håller jag alltid i med, jag vill inte få äckel på den.

fast mestadels så byter jag bara tampong i samband med toabesök, så jag håller mig tills jag måste byta tampong.

• Anonym

fast kissar jag så byter jag aldrig annars blir det kiss på snöret, och bökigt att h¨lla i då utan att få kiss på händerna.

• Anonym
    Anonym (Tampongen) skrev 2011-09-26 00:20:20 följande:
    Har börjar använda tamponger sen halvår tillbaks och har märkt att när man gör tvåan så ryker tampongen med då väggen mellan kanalerna inte är särskilt tjock. (jag har dock alltid plockat upp tampongen de tre ggr som det har hänt mig hittills..)

Några med liknande erfarenheter? 
    Alltså, att man inte lär sig efter första gången må vara, men efter två borde det väl vara solklart för de flesta att det bästa är att
    1. plocka ur tampongen och slänga den
    2. skita
    3. torka/tvätta sig och stoppa in en ny samt spola

Nej, jag har aldrig behövt plocka ut en tampong ur toan pga att jag krystat ut den. Däremot har jag märkt någon gång där i början när jag var tonåring att tampongen gärna vill åka ut när man bajsar så jag byter alltid i samband med toabesök.
  • Anonym

Jag byter alltid tampong när jag går på toaletten, så nej.
    Varför ligger det här i sexdelen? Är det någon som går igång på tamponger? Obestämd

Svar på tråden Hur många har råkat "krysta" ut tampongen i tvåans läge?