Stokke Xplory
Jag har precis varit i butik och och provat mig fram. Jag har liggdelen just nu. I den passar inte Stokkes egna sovpåse som är delad (alltså den som hör till sittdelen). Den är alldeles för stor. Jag köpte istället Stokkes nya sovpåse för liggdelen. Den är i största laget tillom. Den går att ha i sittdelen eftersom den har öppning för 5-punkts bälte. Dock ligger den på pinnen i sittdelen när vagnen är vänd mot dig. Det innebär att benen förr eller senare kommer sticka ut lite. I liggdelen lär vilken åkpåse i stl small funka. Testat med 7am tex. Ett annat tips är verkligen att inte köpa den mörkblå vagnen. Dvs om man tycker Xploryn är cool. Så mycket av designkänslan försvinner med det mörka och vagnen smälter in med alla andra trista svarta och mörka vagnar. Du kommer ångra dig. Titta på limiten edition i grönt om du har en pojk. Den är vass!! Min kille ligger i en silversäck och känner sig trendig!! Tycker Stokken är grym. Absolut måste man vara beredd pf kommentarer från folk stup i kvarten. när man får häng på tvåhjuls-mekanismen är den oumbärlig! Och höj och sänkbarheten skall vi inte tala om.