Svårt att bli gravid
Hej någon som planerar att bli gravid men har haft svårt för att bli det? Är det någon som har ägglossning runt 5-10 oktober så vi kan följas år och är det någon som blivit behandlad med menopur eller ovitrelle?
Hej någon som planerar att bli gravid men har haft svårt för att bli det? Är det någon som har ägglossning runt 5-10 oktober så vi kan följas år och är det någon som blivit behandlad med menopur eller ovitrelle?
vi har svårt men ja behandlas med pergotime.. har ägglossning nu om testen visar rätt...
... och jag tog Ovitrelle sprutan nu ikväll
Nu håller vi alla tummar som går!
Vi håller tummarna för att det ska gå hela vägen den här gången Pernilla. Har du tagit menopur innan sprutan?
Nej jag har tagit Puregon och idag visade VUL en stor blåsa på 20 mm så det vara bara hem och ta sprutan direkt! Håll tummarna nu!
Jag håller på med menopur nu (vilket liknar puregon). Förmodligen släpper ett ägg inom 40 timmar, så det är bara att köra på. Jag önskar dig lycka till och hör av dig om det hänt något
Ja nu följs vi åt och peppar tycker jag!
Ja, det tycker jag. Jag ska ta min ovitrelle på söndag och hoppas på tredje gången gillt.
Hej Pernilla. Jag undrar hur det har gått för dig. Du kan börja testa med graviditetstest from den 13/10 eftersom ovitrelle kan ge falska pluss innan det. Jag tog min ovitrelle igår och hoppas att det fungerar. Jag känner inte av någon ägglossning
Hej på er, jag har troligen ägglossning vilken dag som helst nu :) Hoppas på ett plus 2011
Jag kände inte heller av någon äggulas ing men hoppas, hoppas!
Antingen så inbillar jag mig eller så har jag mensvärksliknande smärtor och ömma bröst. Men man vet aldrig. Vill ju sååå gärna!
Ja snart vet jag.
Kram
Hahahhaa! Skickat från iphonen, inte någon ägglossning ska det stå förstås!!