Inlägg från: Outstanding |Visa alla inlägg
  • Outstanding

Mata i sängen?

idaharju skrev 2011-09-16 00:05:26 följande:
    Hehe ja nöjd verkar hon och går upp bra säger BVC :) har precis matat henne, hon tog 120ml i ett svep och somnade till. Tog bort flaskan och gav nappen. Verkade som att hon somna men vakna igen efter knappt 5min:/
    Hejsan! Min lilla kille var oxå så där när han var mindre, kunde absolut inte sova någon annanstans än på mej, jag tror det är närhet dom vill ha när dom är så där små, killen här hemma är nu 3 månader, och sover gott i egen säng, även för sej själv under dagen, så det ger med sej med åldern. Man känner sej himmlans låst, när man inte ens kan gå på toa.

Det är först nu, runt 3 månaders ålder som jag kunnat ha min lilla i vagnen, han har hatat vagnen, så vi har inte kunnat gå promenader eller någonting. Men nu funkar det fint, förvisso sitter han i babyskyddet som man kan klicka på vagnen, men inte ens det har fungerat tidigare.
    Men med tiden ger allt med sej! Skrattande

Och ang maten, ska man som ovan inte gemföra barn med barn, men som sagts så växer hon och går upp i vikt är det nog tillräckligt.
    Min lilla knubbis äter runt 1200-1400 ml per dygn. ibland mer och ibland mindre, det varierar! Men han är lång, och rund så klart.

Lycka till!
    Miliam, du är de finaste mamma har. <3
Svar på tråden Mata i sängen?