Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ja precis, man får inte ge upp hoppet, hur går de för dig? <3
Ja precis, man får inte ge upp hoppet, hur går de för dig? <3
Spännande:) du måste uppdatera hur de går:)
Känner mig som största tönten. Tog ett test idag, ÄL+6, egentligen bara för att se om jag kunde köpa en sista dosa snus (skulle aldrig snusa efter ett plus). Tog för givet att det var lugnt och att det skulle bli ett helt blankt, supernegativt test. Men till min förvåning så blev det en svag svag skugga till streck. Knappt synbart på bilden, men inte alls blankt som det jag tog igår (testberoende deluxe).
Ser ni något? Försökte få med på bild.
Jag tänker att diskussionen om hur tidigt man ska testa eller kan plussa är irrelevant för tråden. Här hjälper vi varann att tyda svaga streck!
Är ett rfsu testa tidigt. Ja jag ska köpa ett cb idag ocj ta på söndag, blir knäpp ????
Fick detta märkliga resultat idag med Loyds apoteks testa tidigt-tester (BIM -4). Det översta är från imorse och det undre är taget för en stund sedan. Någon vänlig själ som vill hjälpa mig tolka resultatet? :)
Tycker strecket på det övre testet syns, men eftersom det inte är rosa/lila till färgen blir jag misstänksam. Tycker mig se ett svagt, svagt rosa/lila streck på det undre, men funderar på om det bara är ett spökstreck.... båda strecken (om dom nu finns) dök upp inom 3-4 min.
+ eller -? Bim-1.
Testade med rfsu sticka bim -1 och fick svagt streck, testade på bim med clearblue digitalt test som ju visade gravid. Testade idag bim +1 med rfsu sticka igen och strecket är lika svagt som bim-1. Missfall på g vad tror ni?
Mina spökstreck va positiva ???? känns så skönt att få det bekräftat, när hela kroppen säger att jag är gravid och sen får man inte ett tydligt plus på stickan.
Dock blir nervös eftersom jag inte plussa förens 6 dagar över tiden.. kan det var något som är fel? ????
Jaa, men hade älkänningar vid 6-8 september, trådiga flytningar osv. Men tydligen så hade jag fel, haha. Eller så kanske jag som trott att ägglossningen är vid trådiga flytningsr, fast egentligen så kommer ägglossningen efter?