Marie-anne skrev 2011-09-29 16:03:50 följande:
mee90! jag vet vem du menar, men jag träffade den andra unga tjejjen, hm josefine? hon verkade oxå kolla för tidigt och bara gnällde att allt beror på min vikt! som jag inte har blivit pikad för den förut! och slemtorsk! ja han är blind sedan födelsen och han kan massor medsaker han spelar i ett band,frozen fire kanske du mee90 känner till! och han kan mycket som inte jag kan, men han har svårt att lita på vad folk säger pga att en sk bekant stulit från han bla men han lyssnar på mej det vet jag men han verkar inte tro på mej, men han försöker iallafall men jag vet ju själv hur svårt det är när man hört i alla år att man inte duger till ett dugg för han har oxå mobbats och jag hoppas ju min kärlek räcker till men det är svårt! men han verkar iallfall vilja bli tre nångång iallafall
Låt det växa fram.. vet inte hur gamla ni är... men min man ville inte heller ha egna barn han var väldigt bestämd på det hela sen helt plötsligt en dag för ett tag sen slog bomben ner....att han ville bli biologisk pappa.........
Nu är vi ganska "gamla" han 40 och jag 38 och pga hans skada måste vi nästan lita till IVF även om vi har försökt hemma med inseminering men det har varit jättetufft för honom också för han har inte ens fått utlösning tidigare mer än en handfull gånger...på 23 år liksom!!!! men vi har jobbat på det och kommit varandra närmare.
Din kille verkar vilja bli tre säger du... då finns det ju där. Jag har också blivit väldigt mobbad, för min vikt bland annat därför var det sååå skönt att min läkare nu sa till mig att vikten skiter vi i (trots att alla jag känner som varit överviktiga har haft problem med sina läkare då de genomgått IVF) jag gick ner 12 kilo i våras men har fortfarande stor övervikt men läkaren är helt okej med det..........
Jäkligt trist att du råkat ut för en sån barnmorska men ta det inte personligt att hon är stressad (och inte gör sitt arbete på rätt sätt) skaffa dig lite skinn på näsan och säg ifrån nästa gång att det inte är okej att hon beter sig så......det fixar du.. du är ju vuxen nu och inte alls den tjejen som blev mobbad för en del år sedan. Du är en anna person och hon har inte rätt att behandla dig illa...
PS jag har också bott i Karlskoga..för en herrans massa år sedan men trots det minns jag adressen.. Skrantafallet 1A hette det... jag kollade på en karta för en tid sedan men det verkar inte som att gatan heter samma sak längre?????? Det var 1979 tror jag... för det var samtidigt som omröstningen om kärnkraften var (var ni andra ens födda då *ASG*)