• Lindis1974

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Missförstånd. : har jag aldrig hört tala om. Här är det inga problem alls. Har aldrig fått frågan äns och vet ingen annan som fått det heller. Du måste bara ha stött på en knepig person.
    Tror inte dem har rätt att neka om det inte är speciella regler som t e x det var för det där bantningsmedlet Alli.

• Lindis1974

Carmat. Tyvärr negativt. Men hoppet lever ju från till BIM i alla fall :)

• Lindis1974

Oomickaano: jag ser tyvärr ingenting. Borde vara synligt med BIM i dag men testa om ett par dagar.

• Lindis1974

Men vad sjukt. Tänk om man har massor med socker i urinet då? De ska ju bara reagera på HCG. Tycker det är uselt

• Lindis1974
    Novixi skrev 2011-11-22 08:49:54 följande:

Hej! Behöver lite hjälp här! Är idag BIM-1 och fick detta svaga "streck". vet inte om det bara är jag som ser det?
    Vet att spökstreck brukar komma på CB's test, men är det vanligt även på testlagrets?
    Vågar knappt hoppas efter förra månadens missfall i v.4.

Tacksam för hjälp och svar!
    Det ser postivt ut. Bara en liten fråga. Har du testat negativt efter missfall. HCG kan ligga kvar i kroppen ganska länge efter missfall.
  • Lindis1974

Carmat. Jag mår alltid illa innan mens och i början av mens. Det är väldigt vanligt.

• Lindis1974

Spännande slemtorsk. Hoppas på att ni får ut många ägg och att dem vill bli befruktade.

• Lindis1974

Lundez: ser ut som plus. Falska plus kan
    man endast få av ägglossningsprutan. Upp till 10 dagar efter den är tagen
    Har du tagit den? Annars är det ett solklart plus.
    Men ni har väl inte gjort IVF utan endast inseminering ?

• Lindis1974

Slemtorsk. Härligt. Hur många ägg blev det?
    Äggplock kände jag knappt av. Verkar vara så olika.

• Lindis1974

Lundez: ja då kan det definitivt missvisa Känns lite tidigt för ett sånt starkt plus. Men man vet ju aldrig. Lycka till :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester