• linnsi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gutan skrev 2012-03-16 20:26:47 följande:
    Måste bara säga att jag älskar den här tråden. Så många plus hela tiden, vilket gör att mitt hopp hålls igång. Så även om jag inte skriver så mycket så betyder ni massor för mig!

Stort grattis till er som plussat!
  • linnsi
    angie91 skrev 2012-03-20 19:52:06 följande:
    ja ska de !! ska be sambon gömma mina test såå ja iaf lyckas hålla mig t imorgon kväll ^^
    Haha sådär fick jag göra när jag bara hade två test kvar! Jag bad honom gömma dom, men efter en timme ångrade jag mig och tjatade hål i huvudet på honom. "Fågel fisk eller mittemellan kan du väl iallafall säga?" hahaha. Slutade med att jag letade upp dom när han inte var hemma. Han hade gömt dom i en gammal tidning.. snacka om att jag var desperat ;) Men jag plussade på dom iallafall :)
  • linnsi
    OohKid skrev 2012-03-20 20:20:50 följande:

Vad säger ni? 
    Har BIM på torsdagen den 22/3 och detta test gjorde jag i morse 2 dagar innan BIM.
    Vet ej vad ett spökstreck är, är detta ett spökstreck eller är jag gravid?

Vågar nääääästan säga grattis :) Prova till morgonen!
  • linnsi
    Liiina89 skrev 2012-03-20 20:52:06 följande:
    Om jag är gravid, vilket jag hoppasHjärta så har jag BF 5December ;)
    Jahaaa :)
  • linnsi
    Mini Léonie skrev 2012-03-20 21:12:07 följande:
    Samma som mitt skulle va. Hihi!

Kvällens test...
    Vann CB när jag budade på digitalt på Tradera så nu kissar jag upp dem :)
    CB är ändå CB det vet jag...

Åh :( ja ser inte!
  • linnsi
    linnsi skrev 2012-03-20 21:22:11 följande:
    nu ser jag :)

Okej 
    men nu kanske inte ni ser ;) Ljuset på min dator är nämligen jätteskumt :(
  • linnsi
    Mini Léonie skrev 2012-03-20 21:27:54 följande:
    Linnsi:
    Ingen fara jag vill ju att alla ska va ärliga. Men det har nog med ljuset och vinklar att göra ibland...
    Ja det har det nog :) Hoppas sååå på att du ska plussa, så jag sitter här och trixar och stirrar ögonen ur mig! :)
  • linnsi
    Soffiie skrev 2012-03-20 21:51:33 följande:
    Här är lillen,,,

hehe mini är det hormonerna ??? 

Grinar! :,)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester