• Mee90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Loppan8604 skrev 2012-10-13 12:25:37 följande:

Ne de har inte varit så mycket å har inte tagit något tester efter att de började. Ska nog göra de imorgon!
    Det tkr jag du ska göra :) Då får du ju det "bekräftat" :D
  • Mee90
    Jennie83 skrev 2012-10-13 12:42:09 följande:
    Grattis till alla nya plus =)

här går man in i vecka 37 idag, sjukt va fort de gått. 27 dagar till BF
    ska ja bjussa på en bild?  
    Självklart ;D
  • Mee90
    Lillagris skrev 2012-10-13 12:44:04 följande:
    Jo man ser ju nått.iallfall. Det sjuka är att jag är 10 dagar efter mensens sista dag, alltså ska jag ha ägglossning om ett par dagar. Testade för att jag mått lite konstigt. Min mens är vbäldigt oregelbunden pga pco. Så att jag skulle va gravid är egentligen rätt osannolikt. Mensen va normal lång och 6 och höll på i 6dagar som vanligt, dörimot var den 17 dagar sen.
    Troligen är det bara ett spökstreck, blev lite chokade då det faktiskt va rosa. spökstreck brukar va gråa
    Hmm, ja du. Du får vänta 2 dagar och kolla igen, är du gravid så borde det ju vara starkare då! :) Håller tummarna för dig!
  • Mee90
    lillnosie skrev 2012-10-13 20:05:08 följande:
    Måste bara ge alla här inne en stor kram! Jag vet att många här inne har försökt länge och andra just börjat, men här inne stöttar vi varandra och det är så himla underbart! Sitter man och läser på barnlängtan får jag mest ont i magen, elaka kommentarer om man inte försökt ett visst antal månader som anses vara rätt för "länge".. så KRAAAAAM till er alla här inne för att man får känna sig välkommen oavsett vad :)
    Åh så gulligt skrivet!! :) {#emotions_dlg.flower} KRAAM!
  • Mee90

Tiger och Knasten, ser på era :) Väldigt svagt dock, hoppas det blir mkt starkare :D

• Mee90
    Aria skrev 2012-10-13 20:16:15 följande:
    tja tog ett äl test som jag hade hemma och testa nyss och fick ett svagt plus, typ 35% svagare än kontrollstrecket,
    hade inga grav test hemma så det fick duga men hur pålitligt är de tro?
    Inte pålitligt alls tyvärr :( ÄL-testen reagerar på fler hormoner än bara LH så kan likväl vara mens på G om det är den tiden. Men hoppas på grav för dig :) Köp hem grav test så vet du :D
  • Mee90
    Knasten83 skrev 2012-10-13 20:23:32 följande:
    Mee: jag blir hoppfull eftersom det e billiga testers. De brukar inte visa falskt. Men man vet ju aldrig, tack för kollen! ;)
    Nej man gör inte ju inte de för ens man har starkt streck men klart man blir hoppfull ;) Hoppas det är er tur! Och många andras med denna månad :D Inklusive mig själv ;)
  • Mee90

teaforfred skrev 2012-10-13 20:47:02 följande:
    skulle ju förklara varför jag mått illa hela veckan. hur länge skall jag vänta med o testa igen ? 
     Ditt test mixtrat ;) Såg innan också! Ser jätte fint ut :D Borde vara starkare redan imorgon bitti men är inte helt säkert så 2 dagar kanske :D
  • Mee90
    Hjärtat3 skrev 2012-10-13 20:42:04 följande:

Här är från ikväll. ÄL+11 Bim-5. Vet inte om digitalt behövs. Solig 
    Åhh så vackert :) Tror inte de jag heller ;D GRATTIS :D
  • Mee90
    LillaPyret skrev 2012-10-14 09:49:35 följande:

Här kommer mitt morgontest! Jag ser ett svagt streck när jag tittar på de och även på bilden i mobilen....MEN när den hamna i datorn så tyckte jag strecket nästan försvann! Vill gärna ha andra ögon på detta också så jag inte ser i syne eller något! Någon som kanske kan redigera bilden? Mitt photoshop fungerar inte längre och vill inte redigera med Instagram för då ploppar de ju upp på fb direkt :O

Och jag ser knappt strecket såhär men i mobilen syns de bättre! Kan ju lika gärna va ett spökstreck!  

Jag ser något svagt :) Här är din bild trixad ;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester