Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Så väldigt tidigt att testa egentligen.
Men tyckte mig se något. Därför jag la upp :D
Hej tjejer!
Grattis till alla nya plus! Besöket hos gyn gick bra, fick ta blodprov och göra vul och då dök självklart mensen upp! :) känns jätteskönt, blev inte besviken eftersom jag visste att jag inte var gravid, bara skönt att mesen kom så att kroppen förhoppningsvis är i fas igen och att de blir fin stegring på Äl-testet om ca 2 veckor! Hoppas på att kunna visa upp ett fint äkta plus här om några veckor!
Tack snälla tjejer för er otroliga omtanke!! î?¢
Cxxxx89: min mens var bara ca 4 dagar försenad, men tror aldrig att jag hade ägglossning. Hoppas din också behagar att komma snart. Har du nyss slutat med hormonellt p-medel? För då brukar det ju kunna dröja innan den kommer tillbaka. Håller tummarna för dig.
HelenFr: jag håller tummarna att det är din tur denna månad och att du får ett fint +! vi bestämmer att oktober är månaden då vi båda får plussa!!
Kram till alla er Goa tjejer!!
Fröken Fi: Ser absolut ett streck!! Tycker inte allas det ser ut som cbs spökstreck så vågar mig på ett litet försiktigt grattis!!
Grattis memadde!! Vad underbart! :)
Memadde: stort grattis!!
Kotte: ser lovande ut!! Håller tummarna!