hggeli skrev 2017-07-09 20:58:41 följande:
Åh tack för svar! Ger mig hopp höra din erfarenhet. Jag testade igår med billiga testers stavar. Det visade svagt men en liten linje. Så jag tror vi är gravida. Dock var vi det förra månaden med men fick riktigt tidigt missfall då stegring stannade av på BIM -2. Med gravtest sen blev de negativa och fick rejäl blödning.
Är därför jag försöker vänta nu. Men är sååå svårt, måste nog ta ett imorrn ändå. När det visade redan igår lite på gravtest blev jag förvånad för det var tidigt har bara fått så svagt så det knappt synts så tidigt när det var kemiska grav. Eller supertidigt missfall. Så jag hoppas nu. Men är också rädd att hoppas. Berg och dal bana känslomässigt.
Ska lägga upp imorrn om jag klarar hålla mig till dess ;) hehe.
Har ett clear blue också. Men det sparar jag till BIM :)
Förstår din oro och rädsla. Har själv haft ett tidigt mf/kemisk graviditet mellan barnen, plussade senare, svaga test och sen blödning bara ca två dagar efter. Sen i dec förra året blev jag gravid igen, testen visade igen positivt senare än tidigare lyckade graviditer så blev direkt orolig.. Testen ökade men långsamt och sen slutade de öka. Började sen blöda och fick svagare test. Men sen blev de starkare igen så sökte gyn, mitt hcg åkte upp och ner så man misstänkte utomkveds men kunde inte lokalisera det. Efter ca 1,5 mån klarade kroppen av att absorbera det själv.. Därför är jag också sjukt nervös nu när jag plussat igen. Men än så länge tycks de öka fint, är på BIM-2 idag. CB visade redan svagt svagt på BIM-6 medan testlagret och PE visade svagt först på BIM-5, digitala däremot visade först på BIM-4 så måste ha varit precis på gränsen. Nu visar samtliga starka fina streck så jag hoppas verkligen vi får vår efterlängtade 3:a nu.
Håller tummarna för dig att du får ett fint plus imorgon!! Det är ju ett väldigt gott tecken att du såg ngt redan igår och att äl-testet var så tydligt idag. Ser med spänning framemot uppdatering imorgon.