Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Åhhh tack skrutt!
Vad kul att se dig igen!
Hur går det för er?<3
Åhhh tack skrutt!
Vad kul att se dig igen!
Hur går det för er?<3
Ååh kan man inte bara snabbspola framåt några dagar? Vad tror ni? Första bilden från igår och andra idag. De är så svaga, kan det vara spökstreck? Brukar aldrig få ens spöksträck...
Strecket på stickorna på mina bilder ovan var lika "starkt" som när jag plussa på julafton 4 dagar EFTER mens. Så jag kunde inte låta bli. Som sagt är det ÄL +9-10 idag och jag fick detta. Måste väl vara ett bra tecken att hcg är så starkt denna gången?
Hamnade snett, provar igen!
[quote=77737659][quote-nick]Kroneet skrev 2017-06-07 16:23:04 följande:[/quote-nick][/quote]
Solklart plus! Hur många dagar efter äl är du?
Spök eller inte?
Sluta testa säger jag. Iaf med gravkollen.
Så här såg mitt gravkollen ut med cb 2-3.. Jag Maila t.o.m dem för jag tycker deras test suger.. skrev att man blir ju bara orolig för deras nästan inte visar. Då skicka de 10 st testa tidigt till mig. Så för att slippa oro strunta i gravkollens o lita på ditt cb nu:)
Ja de är inte speciellt bra:/
Hur går det för dig btw? :)
Ligg varje dag. Du kan ha ägglossning när du inte vet det.
Tog tid för oss med nr 2 så vi låg varje dag o då tog det sig
Så ledsen och besviken. Hade så mkt hopp för denna månad och tempkurvan ser exemplarisk ut. Tog cb på morgonen som även denna månad ger falskt hopp då det blir ett svagt svagt streck som uppkommer på en gång men är Spökstreck då testlagret visar tvärblankt. Är på äl+9 idag och inser att det bara är att ladda om för försök nr 6 efter mf i dec: