Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ah jag beställde från babytime.se :) och man såg det vita strecket jättetydligt där...
Ah jag beställde från babytime.se :) och man såg det vita strecket jättetydligt där...
Billiga tester fick jag positivt svagt på en gång.. men det var ju inget
Har babytime nu och får se vad jag tycker om dem....
Hoppas väl på att plussa bara... det spelar ju ingen roll vilket märke av gravtest man har om man bara har lyckats bli gravid..det är ju de där felaktiga svaren man vill undvika.
Är det nån här som använder/har använt Babytimes extra känsliga ???
Jag tog ett förut..trots blödning i slutet av förra veckan.. och ett ägglossningstest eftersom det redan nu på dag 6 i cykeln kändes som att det är nåt på gång...... ägglossningstestet gav bara svagt utslag alltså ingen ägglossning ännu...gravtestet såg jag inget på, men NU slängde jag ett öga på det och visst finns det ett streck där men "halvt"...
Jag blir galen på halvskumma tester.... tog ett bara för att folk i andra trådar har antytt att min mens kunde varit en "gravidblödning" och eftersom jag blödde mycket mindre än vanligt och inga blodklumpar som jag brukar ha och ingen mensmage.... så......men testet hade ju legat i typ 2 timmar så det är ju inte giltigt men så klart börjar testjävulen ploppa upp *hehe*
Malin..det är inget jag har hittat på utan tillverkarens ord. Jag kan kopiera in mailet om du vill..jag frågade specifikt om känsligheten eftersom jag inte hittade det ngnstans.