• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hehehe  de är för sköna barn alltså.. mina älsta pojkar 9 och 10 år,.,, dem är födda samma år =) dem är såna tjejtjusare men blir så generade när mamma får veta eller höra,,

Ja men jag ser på första bilden helt klart och kan ana på sista men inget på den i mitten,,, ser du inget i verkligheten? tycker det första ser rosa ut med inte grått så som spök kan vara

• Soffiie

Strecket ser helt vitt ut så som det kan bli på testen när tiden gått ut.. har fått så på många test,, vilken dag är du på?

• Soffiie

aha ok tisseltassel ja detär ju tidigt ..  får se då om det blir starkare eller itne hoppas du får starkare så klart.. har du några symtom på graviditet?

Lufsan jag tycker ajg ser ett streck när ja kollar först men om jag kollar noga ser ajg inget.. har du ingen närmare bild.. ?  när har du bmi?

• Soffiie

ja lufsan på den ser jag tyvärr inget... trist ,, men på ditt rfsu såg man ju ett tydligt plus tycker jag

• Soffiie

lufsan jag vet hur det känns.. man ser ett svagt steck och får dem högsta förhoppningarna,, hoppas och hoppas sen blir man besviken igen,,
    jag vet inte mer vad ja ska säga men det är faktiskt inte försent  ännu denna gång du har ju inte fått mensen än. Har du barn sen innan? har du vart gravid innan? tänkte på när du i så fall plussade då? men egentligen ska maninte jämnföra då alla är olika stor kram

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester