Peggys skrev 2011-10-31 16:08:36 följande:
Hej hej!
Jag har kanske inte varit så jätte aktiv här, men ändå gjort några inlägg.. tänkte berätta varför jag inte är så aktiv, kan ju vara andra som har det lika dant.. för mig handlar det om att jag blir lite för beroende av testandet och att läsa i forumet, på ett sätt som inte är hälsosamt för mig.
Men jag läser ändå tråden då och då. Hoppas ju ändå på ett plus snart att lägga in = )
Men jag behöver lite distans för att inte bli för uppstressad över att få ett plus..
Men Stort Grattis till alla er som plussat, håller en extra tumme för dig slemtorsk att det tar sig = )
Den här anledningen tror jag faktiskt flera har haft för att "försvinna".
Själv råkade jag ju ta initiativet att "skrämma iväg" Envira när jag fråga om hon var ett troll. Det var inte alls min mening men det blev tyvärr så.
Jag själv hänger här inne för att se att folk faktiskt plussar, för att försöka hitta det positiva med att testa j*kla negativt varje månad.. En dag ska det lyckas, jag ser ju beviset här inne. Men detta är ju ingen lek, det är inte på låtsas.. Det här är en sån ENORM längtan för många av oss och jag tror att det kan "slå över" till något maniskt för många.
Det är en hårfin linje för mig, ifall det här är roligt eller stressande och ledsamt. När folk går och tror att dom är gravida i månader trots mens och 102 minus så blir jag stressad. När folk lägger upp härliga bilder, diskuterar, har lite distans, låter Emma work her magic så tycker jag att detta är toppen!