Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lufsan: Blir ofta så när testen torkar, oavsett om man är gravid eller inte. Hoppas på att du får ett "riktigt" plus om några dagar...
Lufsan: Blir ofta så när testen torkar, oavsett om man är gravid eller inte. Hoppas på att du får ett "riktigt" plus om några dagar...
slemtorsks test:
Inverterade och såg ett till:
Jamen dåså! Då förstår jag! Bäbisen är bara lite rädd för att bli "oäkting". Du vet man kan ju inte göra bäbisar innan man är gift. Ta det du lugnt det blir automatiskt bäbis på bröllopsnatten har jag hört! ;) Då behöver man inte göra nånting så handikapp spelar ingen roll... ;)
Ojojoj! Här rasslar det på. Slemtorsk: Jag håller tummarna för att ditt efter tiden pluss är något mer än mina var... Som sagt, jag får ju alltid sånna... så kanske är dina nått... hoppas i alla fall.
Slemtorsk: DItt eftertiden plus ser onekligen bättre ut än alla mina! Håller tummarna för ett fint äkta pluss vilken dag som helst nu... Kolla mina i mitt galleri så ska du se att ditt är mer rosa och bredare... Hoppas hoppas!
Det blev för mycket roligt att titta på. Så ett kvällstets kunde jag ändå inte låta bli... Och detta är ännu ett spöksträck. Jag vet det. Men kan ändå inte låta bli att lägga upp bilden. Nu är testet helt vitt igen. Som vanligt: Först anar jag nått, sen ser jag att det är vitt, sen går tiden ut, sen blir det plötsligt tydligt andra streck och sen försvinner det, eller blir väldigt mycket svagare i alla fall... Skillnaden den här gången var att jag provade att hålla den över en stark lampa innom tidsramen och då såg man ju tydligt två sträck. Fast jag skulle nog säga mer grått än rött... så ... det var kvällens lilla roliga... ;) Syns inte lika bra på bilderna som irl...