Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag hade bim igår, började blöda då, så jag åt mina första borago idag :)
Jag hade bim igår, började blöda då, så jag åt mina första borago idag :)
Woho ! Första försöket efter missfallet !
Vilka billiga gravtester rekommenderar ni som man kan testa tidigt med? Har använt den nya CB early tidigare månader. Fungerar klockrent och utan spökstreck men de är ganska dyra. Skulle vilja testa med någon billigare sticka för att sen, om jag anar positivt på de billiga, ta en CB digital.
Gott Nytt År alla!! :)
Hej, detta togs i morse, vad tror ni med supersyn?
Är Lloyds egna testa tidigt som ska mäta från 10 ml.
Svårt att få med på bild. I verkliga livet är det svagt rosa. Dök upp strax innan testtiden på tre minuter. Men denna bild är tagen cirka 10 minuter efter testtidens utgång.
BIM-3 eller något idag..
Var tvungen att ta en till test, kan inte sluta tänka och hoppas! Det här var inte ens morgonurin men jag ser ett rosa svagt streck i verkligheten iaf..
Tänkte ni kan tycka detta är intressant för referens. Fick mf den 18/12 testerna visar tydligt plus fortfarande, har halverats i stryka men fortfarande tydliga. Har helt slutat blöda och vul igår visade att allt kommit ut. Fick lämna blodprov som visade 126 i hcg och då ser Stickan från testlagret ut såhär:
Nu blir det nytt hcg prov på måndag och jag hoppas verkligen det sjunker snabbt nu så kroppen kan komma igen
Tänkte ni kan tycka detta är intressant för referens. Fick mf den 18/12 testerna visar tydligt plus fortfarande, har halverats i stryka men fortfarande tydliga. Har helt slutat blöda och vul igår visade att allt kommit ut. Fick lämna blodprov som visade 126 i hcg och då ser Stickan från testlagret ut såhär:
Nu blir det nytt hcg prov på måndag och jag hoppas verkligen det sjunker snabbt nu så kroppen kan komma igen
Självaste trådstartaren. Första gången jag sett dig i tråden faktiskt :p
Men vad tråkigt :( hoppas det tar sig igen <3
Behöver hjälp med dessa två.. har ingen aning när jag har bim då jag fick ett missfall den 18:e dec. Fick neg hcg den 20:e på mödravården..
Det är synligare i verkligheten!
Tacksam för svar!
Jag har inte kollat via blodprov, utan kissade på gravtest på kvinnokliniken, men det var neg... och detta den 20:e dec.. så antar att hcg skulle vara obefintligt idag om det inte skulle vara en ny graviditet.