Inlägg från: Mamma Till 6 underbara barn |Visa alla inlägg
  • Mamma Till 6 underbara barn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mysanska skrev 2018-02-28 23:22:45 följande:

Syns något jätte svagt...eller?

Ser inget tyvärr
    Mysanska skrev 2018-03-02 07:47:01 följande:

Svaga plusa sen igår men började blöda lite brunt sen igår kväll....kan det va nått

Har tyvärr inte sett något på dina tester :/
    Hedviig skrev 2018-03-01 20:32:22 följande:

Hej! Tog ett clearblue testa tidigt test i måndags, om de är positivt så ska de komma upp ett streck i samma håll som kontrollstrecket. Jag har fått upp ett streck fast åt andra hållet. Någon annan som fått så eller någon som vet vad det innebär? Beräknad mens är imorgon, ska ta ett nytt test på söndag om inte mensen kommit.

Så ser dom alltid ut om man håller dom mot ljuset så negativt tyvärr
    Hejdu123 skrev 2018-03-01 13:50:15 följande:

Direkt efter testet va de ett jätte svart streck åt fel håll högre upp men de ljusnade efter en stund..? O nu ser ja vara dedär? Har 6 dagar kvar till mens

Så ser dom alltid ut om man håller dom mot ljuset så negativt tyvärr
    Hedviig skrev 2018-03-02 13:00:03 följande:

Okej, även om de ska vara blankt när det är negativt?

Ser bara strecket som är åt fel håll ( de syns alltid Mot ljuset ) ser inget annat streck tyvärr
    Hedviig skrev 2018-03-02 22:37:49 följande:

Det ska bara vara ETT streck på detta test. Tycker bara de är konstigt att de kom upp ett fast åt fel håll.

De strecket syns alltid mot ljuset även i early testerna
    Mysanska skrev 2018-03-06 18:07:54 följande:

Läkaren sa att hcg blodprovet var negativt i fredags men jag tycker jag anar ett streck ändå

Ser inget och är hcg negativt så finns de ju inget heller hoppas du plussar nästa gång
    skogsmamman3 skrev 2018-03-09 20:44:10 följande:

Ser ni nått. första bilden på testet från i morsas o andra från 17:00. jag hoppas verkligen på att det inte är fel på testet

Ser inte på första bilden ser på andra men testet är inte giltigt efter avläsningstiden . Så ta nytt och kolla inom avläsningstiden
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester