Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Bim+2 och ännu inget mens i sikte men inte heller något klart och tydligt plus :(
Bim+2 och ännu inget mens i sikte men inte heller något klart och tydligt plus :(
Efter alla år av försök och precis innan min clomid kur kom detta oväntade plus! Ge inte upp tjejer, plötsligt händer det!
Tack :D du var på bim +2 va? :) Hoppas du plussar :)
Förlåt, men wtf!? Ser jag i syne!. Är det någon annan som ser???
<3 :)
Ser nu att det tom är så svagt att inte ens kameran ser det.. så är bara att inse fakta! Min mens är för första gången i världshistorien mega sen.. kommer annars alltid exakt på dagen.. Så är väl bara att invänta mensen nu..
Ser tyvärr inget. De gånger mensen är sen sägs bero på att ÄL: inträffat senare än man trott eller att den uteblivit. Ens egna lutealfas är rätt konstant, är tiden mellan mens och ÄL som varierar. Så antingen är du för tidigt ute eller så blev det inget ägg denna månaden...
Ser tyvärr inget. De gånger mensen är sen sägs bero på att ÄL: inträffat senare än man trott eller att den uteblivit. Ens egna lutealfas är rätt konstant, är tiden mellan mens och ÄL som varierar. Så antingen är du för tidigt ute eller så blev det inget ägg denna månaden...
Vad skulle ni säga om detta?
Hej. Nu har jag tagit ett predictor early. Vet inte. Man kan ana kanske något ytterst svagt irl men tycker det mest ser ut som ett vitt streck. Har ingen erfarenhet av dessa test