• BebisVagga

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mariiaa skrev 2011-10-26 10:46:55 följande:
    Jag hade missfall mellan den 3 okt till den 16 okt. Då blödde jag konstant och fick konstaterat missfall av gynekolog. Men om jag ha räknat rätt lite bara hastigt så hade jag äl den 22, och de känns som om de är för tidigt att kunna se ifall man är gravid.. Men ja vet inte.. Testar väl igen om någon vecka.
    tog 3 veckor innan jag började göra negativ på gravtesten efter missfallet.. var i 5+1 då.
  • BebisVagga
    lilaemma skrev 2011-10-26 19:00:40 följande:
    10mul testerna ger alltid svaga plus efter tiden för mig.

Urinröret sitter i slidmynningen medan tappen sitter innuti slidan.

Test kan fortsätta att stegra sig ett tag efter en mfsblödning.

Kommer inte ihåg vem som frågade vad, men svarar bäst jag kan i alla fall...
    svaga plus på mina med efter tiden gått ut på 10mlu tester.. hur ska man tolka dem.. har fått likadant på 4 st jag tagit
  • BebisVagga

sticker lite i nedre delen av magen o e kissnödig ofta..

men nu ska jag iaf inte testa förrens fredag morgon...

• BebisVagga
    bebislängtan80 skrev 2011-10-26 21:14:08 följande:

Hej alla experter här inne! =) Jag behöver HJÄLP. Vad tror ni om det här? Vi tog det här testet natten till idag, 26/10 - 11. Visst ser man ett streck där eller är det bara önsketänkande från vår sida? Det är ju så svagt. Idag är det 2 dagar innan beräknad mens så det kanske är för tidigt än att få ett starkt plus. Men visst ser ni också ett streck där?
    absolut +.. o inte så svagt tycker jag...

Grattis... du kan glömma mensen bruden.. den lär inte komma
  • BebisVagga

vad tror ni nu då?

blir mitt 4e svaga plus
  • BebisVagga

mitt i allt jag tror jag e gravid igen lycka så går morfar o dör.. o det enda jag tänker på e hur dåligt barnbarn jag e som inte ens pratat med honom sen jag gifte mej i mars.....

• BebisVagga
    alexander2011 skrev 2011-10-27 10:41:33 följande:

behöver låna era ögon lite, tog ett test nu på morgonen, kan man ana en skugga? eller ser jag i syne?
    kanske.. jag känner mej osäker...

vänta tills efter helgen o testa igen
  • BebisVagga

tror inte det e nått... nu har jag slösat bort 10 test på 5 dagar o alla lika svaaaga svaaaaga svaaaaga.. vissa blir vita vitta bli lite gråa vissa blir ljus ljus rosa o vissa blir det inget streck alls..,,, e på ÄL+9

helt sjuka tester

• BebisVagga
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-29 15:13:10 följande:
    haha.. ja på den mixade bilden kan man nog ana nåt men det syns INGET i verkligheten och det är ju för tidigt till och med med extra känsliga tester....eller??????
    jag e på ÄL +7
    kanske för tidigt för mej med att se.
  • BebisVagga
    Den lilla M skrev 2011-10-29 15:24:42 följande:
    slemis: ja det tidigaste som dem registrerat ett positivt test på (ja iaf one step 10mIU, enligt deras engelska återförsäljare) är på ÄL+5. Men vanligast är från ÄL+9. Så själv hade jag ett SUPERNEGATIVT test i fm på ÄL+6 så tänkte vänta till onsdag å testa då igen. För dem flesta så fäster ju inte ägget förns ÄL+7 - ÄL+10 och det är ju först då som hcg börjar produceras.
    jag e på äl+9 då borde jag ha fått ett plus idag med mina 10mlu tester..
    men dem e lika super svaaaaaaaaaaaaaaga alla mina 10 test som på äl+ 5

tror det e kassa test faktiskt.. jag borde ha stegring?!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester