• linnsi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-03-12 19:01:19 följande:
    linnis trixade din bild =)
    Tack, va gulligt ! :) Jag ser ju nåt iaf :D Har aldrig sett något på mina tester annars, om det inte har varit nåt :)
  • linnsi
    N1987 skrev 2012-03-12 19:07:43 följande:
    Linnsi: tycker det ser riktigt hoppfullt ut! Har du tester kvar måååste du uppdatera oss med en bild imorgon bitti! :)
    Ja jag har bara ett kvar nu! Och gissa om jag kommer slänga upp en bild till morgonen! Herregud vad jag hoppas! :)
  • linnsi

Mini, jag vågar inte ta något mer idag, tyvärr! Ni får hålla er ;) hihi

• linnsi

Mini, jag vågar inte ta något mer idag, tyvärr! Ni får hålla er ;) hihi

• linnsi

Hallå!!!! :) Jag tror mitt test är starkare idag :D Den här bilden tog jag precis efter jag kissat på stickan :) Nu är det mycket starkare :) Hihiii

• linnsi

Såhär ser det ut när man tar kortet på ett ställe där det är lite mörkare :) Mina kort blir lite för ljusa annars :) Åååh vad jag hoppas detta håller sig nu! Förlåt för att jag överöser er med bilder! Skäms

• linnsi
    Mini Léonie skrev 2012-03-13 09:15:24 följande:
    ÄL+2 nog för att det känns bättre än ÄL-7 typ men ååhhh vad längtan är tråkig
    Det är hemskt å vänta! Fyy Skrikandes
  • linnsi
    Mini Léonie skrev 2012-03-13 09:32:33 följande:
    Linnsi:
    Vi älskar bilder, därför vi är här och särskilt bilder som betyder GRAVID. Det är solklart gumman, grattis
    Cool
  • linnsi
    sweasmamma skrev 2012-03-13 09:37:03 följande:
    du är preggo =) KÖP DIGITALT ..hi hi
    Ska bli! Skrattande Grattis förresten! (om jag inte missförstått allt?)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester