• finskaflikkan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ringde mammamia på söder nu. Fick tid för vul den 17november... Va den tidigaste tiden... Hua... Vääääldigt lång tid dit!
    Och e livrädd att jag inte kmr så långt... bläh... 

• finskaflikkan
    Soffiie skrev 2011-10-24 11:49:15 följande:
    Oh vad spännande.. men bättre ltie längre fram så ni får se hjärtat.. jag förstår du är orolig det är jag med men detta Kommer gå så bra så.. har du vart på mammamia förrut? jag vet itne vart ja ska gå jag bodde i skogås innan och gick hos en jätte bra bm där men nu bor jag i handen och funderar på skriva in mig här men hört m,ycket negativt jaja känns långt åka till mammamia

Har faktiskt aldrig varit där.
    Men de ligger ju på söder, så bara att kliva av på sthlm södra så för dig tar de typ bara 20min... hehe... 
    För mig lite över 1timme..
    Jag vill gå dit, för att dom ska ha koll på kontinuerligt och göra ul kontinuerligt för dom gör de där.
    Behöver man inte till sjukhus och krångla.     
  • finskaflikkan

Bebisvagga: Kan ana super super super svagt! Håller tummarna hårt, hårt att de e nåt!!!
    Testa igen imorn bitti iaf! 

• finskaflikkan
    Helenmedh skrev 2011-10-24 11:57:04 följande:
    Har bim mellan lördag och onsdag.. Oregelbunden menscykel...

Men en helt annan fråga. Har ÄLtest hemma så gjorde ett nu för skojs skull. Det visade svagt positivt. Vet att jag hade ÄL 12-13 okt för då var ÄLtestet mycket starkt. 

varför blir det så? Kan det reagera på graviditet? 

Vad jag förstått ska test strecket på äl-test va minst lika starkt som kontrollstrecket vid både ÄL och graviditet, så jag skulle inte lita på de...
  • finskaflikkan
    sweasmamma skrev 2011-10-25 10:11:21 följande:
    nej nu har jag bestämt mig!! JAG ska sluta röka!!IDAG!!!! det minskar fertiliteten och jag känner att jag är redo. slutade dricka för 10-11 veckor sen och jag motionerar men idag slutar jag röka och tar upp min träning igen!NU SKA DET FIXAS BEBIS!!!!!Skrattande

Gud så BRA! Solig
  • finskaflikkan
    Sisko skrev 2011-10-25 16:32:56 följande:

Jooo, ler... Körde en sådan förra veckan, som sa ej gravid ei raskaana... Meen symtomen kvarstår, därför kör man med massa oförklariga streck tester... *ler*
    hört att de ej är lika tillförlitliga i mätningen... vet int 

Hahha har oxå testat jag vet inte huuuur många tester...
    Så i know the feeling!

Hoppas du får ditt efterlängtade plus!    
  • finskaflikkan

Har nån provat aco preg tester?
    Jag testa ju med digitalt i lördags som visa gravid 1-2veckor.
    Men igår och idag tog jag ett aco preg test för att kolla om de vart riktigt starka test
    och de blev de INTE!
    Ganska svagt!
    Syns tydligt men ändå svagt...
    Kanske e kvar rester från förra mf iaf?
    Trots att jag testa neg efter´blödningen... Känns som de e åt pipan nu... bläh       

• finskaflikkan
    sweasmamma skrev 2011-10-26 09:54:49 följande:
    men testa med digitalt ger ju verkligen rätt besked =) oroa dig inte i onödan,som sagt dina test efter mf va ju neg så varför skulle detta då visa plus =) jag håller tummarna . kram 

Har ju tagit digitalt i lördags och i måndags som va gravid 1-2veckor....
    Är ju i V.4+3.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester