Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Supernegativt!! Fick ett litet hopp medans färgen gick förbi för då syntes det som vanligt ganska tydligt...men icke
Efter att jag tagit CB testet idag och det inte visade ett dyft så tänkte jag lättsamt att "nä inget denna månad"; bara vänta in mensen och vänta in ÄL i november då det blir vårt första riktiga försök.
Men nu när jag kom hem ifrån jobbet så har jag fått ljusbruna sparsamma flytningar med blodstänk i. WTF? har aldrig haft mellanblödning eller nå sånt innan, funderar på om det är helt omöjligt att det kan vara en berömd nidblödning.
testade positivt med äl test 20-22 oktober, första maxade utslaget på eftermiddagen den 20:e (ni kan se bilder i mitt album om ni vill)
Och eftersom jag hade utslag 2 dagar är det ju 24-48 timmar från första positiva testet som ÄL sker.
så om ägget släppte runt den 22 är det idag 9 dagar sen ÄL, då är det ju iaf inte omöjligt att det kan vara nidis?
drygt att hitta "symptom" när man för en gångs skull inte tänkt leta efter dom=)
Nu blir säker många VÄLDIGT rasande på mig. Men jag var bara tvungen att "testa er". För ibland säger ni att det finns ett sträck(då jag inte ser ett sträck) eller att det bara är ett spökstrek(och jag ser ett svagt svagt sträck). Enligt mig så tycker jag att mitt sträck inte ens är rosa utan grått, håller ni med?! Det är nämligen så att detta test är från den 20maj(de test jag la upp först) och det blev ett plus med tiden :)
Här nedan kommer min stegring och man kan knappt tro att jag skulle få ett plus från de första testet. Det syns knappt.